دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تمام شد

کاش میشد 
یک شب از همین شب های بلند زمستانی
از لکه های پنجره
رفت و تکه ای شب شد
تکه ای از این سیاهی ممتد
و ادامه پیدا کرد 
تا تاریکی
باید از همین سردی شیشه شروع کرد
و آرام آرام بخشی از شب شد
اندک اندک تمام شد!



صالحه.ن
پ.ن:هیچ گونه ارزشی ندارد:|
۰ موافق ۰ مخالف
خدا نکنه....

:))

قشنگ بود خیلی زیاد
یاد شعرای فروغ افتادم، همونقدر تلخ همونقدر پر احساس همونقدر...
ولی از اونجایی که گفتی ارزش قانونی ندارد ماهم وقعی بهش نمینهیم

ممنون عزیزدل:) عاری عاری ننهید

غم انگیز

نه اونقدرا...

چه خوبب بود
عکس این پست رو خیلی دوس دارم

ممنون :)

عالی تر از شعر هات عکساییه که براشون انتخاب میکنی
انصافا خیلی قشنگه
راستی تو که تو کار شعری، من شعر انگلیسی دارم
چه کارش میتونم بکنم عایا؟

دست عکاساش درد نکنه:)) چشات قشنگ میبینه:) نمیدونم والا؟! منم برا دل خودم مینویسم میذارم اینجا در اون حد تو کار شعر نیستم

عکس شعر
همش عالیییییییییییییییییییییییی

متچکرم

چراا؟!

چی چرا؟؟

چرا همچین پستی اگر ارزش ندارد؟؟

ارزش اینکه زیاد روش متمرکز بشی نداشت صرفا جهت خالی شدن ذهنم از کلمات نوشتم

انسان بودن
خود به تنهایی
یک دین خاص است
که پیروان چندانی ندارد...

واقعا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان