دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

چقدر بغض داری؟

به تو فکر میکنم
باران می گیرد...
مگر چقدر بغض داری جانای من؟






صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
فکر کردن به تو هم وضو میخواهد
چقدر تو پاکی ؟؟؟

وای چقدر قشنگ



در کارگه کوزه‌گری کردم رای

در پایه چرخ دیدم استاد بپای

میکرد دلیر کوزه را دسته و سر

از کله پادشاه و از دست گدای

:)) جزو شعرایه دوست داشتنیه

بسیار عااالی
هم متنت و هم تصویر
طبق معمول همیشه.

بی نهایت ممنون

زیاد...
البته زیاد مهم نیس جانای تو من باشم یا نه
چون من جانای همه هستم

چرا؟ بعلههه

آخی عزییییزم
چه چتر نازی هم داره

اوره

زیبا و دلنشین

ممنونم

:))
چ عکس قشنگی

منم دوس ممنون

هر موقع بارون میومد دلش گرفته بود
:(

چ بد...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان