دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

لجبازترین اتفاق زندگی من

اینبار چشم هایم را که بستم
باید برای نیامدنت دعا کنم!
هی زیر لب بگویم
« نیایی نیایی نیایی »
و  تو که لجباز ترین اتفاق زندگی منی
مثل همیشه برعکس بیوفتی:))





صالحه.ن
پ.ن: همینجوری نوشت
۰ موافق ۰ مخالف
دل منم تنگ شده، همین

عزیزم..

صالحه رمز آخرین پست رمز دار:

شب شعر
بسی زیبا

متشکر

چه قشنگ ؛)

متشکر

آمدن خوب ست

خیلی:))

اخی ...
چ عکس ی جوری ای...( :دی )

یه جور مثبت یا منفی؟؟:))

چقد پستـــ زدی واسهـ من

آری من لجبآز ترین اتفآق زندگی تو امـ

بهـ گمآنمـ دعآی نیآمدنتـ اثر کرد و من آمدمـ

عاره بالاخره دعاهام گرفت

متن اسِش منفی
خود عکس و متن مثبت

منفی در مثبت منفی اما مجموعا میشه گفت که مثبتا جمع میشن و منفی ازشون کم میشه

I used to be able to find good advice from your content.
Hey there, I think your site might be having browser compatibility issues.
When I look at your blog in Opera, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, terrific blog!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان