دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

رحمان پرودگار

خدا همه جا را سفید پوش میکند 
و زمزمه میکند:
«لا تقنطوا من رحمتی...»
همه را پاک میکند و میخواند:
«رحمتی وسعت کل شی»
چه رحمان پرودگاری...
همه را سفید کرده





صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
چه عکسای قشنگی میزاری از من یادگرفتیا

بعله شما استادی....

عالی بود تصویر نیز...

متشکرم

ای جان
خوش ب حالتون
اینجا خود قم برف نیومده
ولی روستاهای نزدیک و شهرستان ها کلی برف عامده
همه میریزن تو ی روستا ب نام فردو
انقد ترافیک زیاده
ک ماشینا اصن حرکت نمی نمویند انگار ک..
بنابراین نرفتیم ما اصن
البته موقعی ک داشتیم از نیشابور بر میگشتیم گردنه اهوان دامغان برف بازی کردم ولی خب کم بود خو
دست کشم نداشتیم ک..
آدم برفی ام درست نومودی عایا؟
چنقذه حرف زدم

سلام سلام جانای من من برف بازی نکردم الانم برفا داره اب میشه کلا ی همچین عادم خوش ذوقی استم ولی برف خوردم البته راه هم رفتم و یه عالمه جیغ و داد کردم جات خالی ان شا الله ک قمم برف میاد من مونده بودم بین دوراهی ک عاغا من هم برف میخام هم اینکه بریم قم.... خلاصه دیگه ریش و قیچی رو دادیم دست صاحبش ک یه کاری کنه نه سیخ بسوزه نه کباب

هم خوب سفید می کند و هم خوب ماله میکشد

خوبم قایم میکنه...

عالی بود...
ای جان...

+خدا کنه ما هم یه روزی رو سفید بشیم

:))خعلی تچکر "رو سفید"

چهـ خدایِ خوبی داریمـ . . . ^ـ^

طرفآی مآ همـ بعد از کلی انتظآآآآآآآآر یهـ کوچولو برفـــ اومد ذوق مرگــــ شدیمـ

خعلییی عزیزم:))

خیلی خوب بود
:)
منم سفید کن خدا جون

متشکرم :)) عزیزم


تا شاید انسان متذکر شود!

:)) دقیقا

آآآآآآآآآاووووووو چه عالی

بسی متچکر

خدارو شکر که برف اومد

واقعا الحمدالله خیلی شاد شدیم

من بازم دللم میخااااد :((

اوره ولی دیگه تموم شد:|

Magnificent goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you're just too excellent.

I actually like what you've acquired here, certainly like what you are stating and the way in which you
say it. You make it entertaining and you still
take care of to keep it wise. I can't wait to
read far more from you. This is actually a great site.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان