دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

همین چند ساعت

اگر نظر مرا بخواهند؛
میگویم روزهای برفی،باید همه را تعطیل کنند!
ماشین ها را هم ورود ممنوع!
اصلا تحریم کنند این پاره آهن های غول پیکر که برف را گل میکنند!!
بعد همه ی مردم باهم بروند توی میدان اصلی شهر 
و تا میتوانند همین یک روز را بخندند...
فقط همین یک روز،
همین چند ساعت،
که خدا عروسی به راه انداخته و خودش دارد نقل میپاشد.
روز های برفی روز تر از بقیه روز هاست...
باید عمیق تر به دنیا لبخند زد
باید بیشتر به خدا عشق ورزید:))





صالحه.ن

پ.ن:چرا نظر منو نمیپرسن؟؟؟بعدنشم  امروز که تعطیل نبودیم خیلی هم خوش گذشت تازشم اصن!!! بعله!!
۰ موافق ۰ مخالف
ای جانننننننننننننننننن
جوجوووووووووووووووو

اسغفرالله

وایییییییییییییی صالییییییییییی گوه خوردم
غلط کردم
این چ عذابی بود خوا بر سر من نازل کرد
برو وب امین تو لینکام"رویای بارانی"
عکسشو ببین
ریدم به خودم دیدمش
تایید نکن خصوصی بود

تو کلا شانس نداری خاهر ولی عزیزم بهم میایین ها

صالحهههههههههههههههههههههه
خیلی خری به عمت میاد
الهی با گوریل.............
قشنگ مصداق بغض یاکریم بود

بغض یاکریم خوبه کع کلی هم شاعرانس

بیار دارم
ی چنتا از ناهیدم میگیرم میریزم

باچه دستت مرسی

چه تصویر و تصور قشنگی. خیلی خیلی...
خیلی دوستش داشتم صالحه...

ممنون عزیز دل

قشنگی روز برفی اینه که هفت صبح بری مدرسه ،بعد وسطای زنگ اول مدرسه رو تعطیل کنی بیایی خونه ...

اگه وارد مدرسه شدی راه برگشتی نیست!! هرگز هرگز!!!

چقده عکسشو دوس
چقده متنتو دوس...
آفرین

ممنون پاییزگلی

چراااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

واقعا چراااااااااااا؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

نهـ یکی بهـ من بگهـ چرااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

ولمـ کن برو کنآآآآآآآآآآآررررررررررررر

نهـ من بآید بدونمـ چراااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

آخهـ چرا نظر صآلحهـ رو نمیپرسین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

آخهـ نظر صآلحهـ نظر منهـ

از من مهمـ تر داریمـ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

مگهـ میشهههههههههـ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! مگه داریمـ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

واااااااااای نفسمـ بند اومد ....

عاره والاااااا به حرف من نمیکنن کع!! وگرنه اینهمه مشکل نبود کعععع عاروم باش نفس عمیق بکش

عروسی، نقل میپاشه:)
عالی بود

خیلی ممنون

هزار لایک برا متنت


و برا حرفت

ممنانم نظر من اینه ک روز برفی باس تعطیل کنن خو الحمدالله ک کسی نطر منو نمیخاد شنبه برف میبارید از شب قبل همه رو تعطیل کردن الا ما بدبختا حتا نمونه هم تعطیل شد چون خابگاهین اما از جایی ک ما زمین نمیخوریم ضد یخ داریم و مرد روزای سختیم رفتیم مدرسه البته خدایی خیلی خوش گذشت یع عالمه دست و جیغ و هورا و ...

بگم فوق العاااده بازم فک کنم کم گفتم

لطف داری خوشگله

Greetings! Very helpful advice within this post! It is the little changes which will make the
most important changes. Thanks for sharing!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان