دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

یا نور


عکس و تصویر تو نور نور علی نور خالق النور ی

"صبح" یعنی وسط گریه ی شب بیداری
نام"یانور" به گوشم برسد شعر "منور" بشود




صالحه.ن

پ.ن:«یانور النور یا منور النور یا خالق النور یا مدبر النور یا مقدر النور یا نور کل نور...»
لبخند لطفا:)
۰ موافق ۰ مخالف
عجیب زیبا
احسنت

خیلی متشکر

یا نور و یا نور و یا نور....

:)

ای جان :)

عالی !

خیلی ممنون

چه قشنگ...
هم متن هم تصویر دلمونو برد صالحه....

:)) خیلی متشکر بانو جان

آخ صالی این بی نهایت قشنگ بود.بی نهایت

ممننوون پاییز عزیزم:) لطف داری:)

bad modat ha vebet ro peyda kardam

شما؟؟

javab cm ro dadam

ممنون :)

سلام
+
:))
مال جوشن دیگه؟
عالی
+
امسال میری اعتکاف؟
+
صالحههه
اجازه دارم وبتو ب دبیرم معرفی کنم؟
دکترای ادبیات داره و عاشق شعره
فک کنم از خوندن پستای توهم لذت ببره

سلااااممم عزیززززم خوبی؟خوشی؟سلامتی؟ دلم نمیدونی چقدر برات تنگیده نمیدونم والا؟! متشکر بانو:)) ماه رمضون؟رجب؟ یا اعتکاف علمی؟ :دی ماه رمضون ک احتمالا امتحاناست... در کل تا چ پیش اید الماااااا عاررهههههههه این کارو میکنی؟؟؟ (خیلی خرذوف) -وب منو میتونی به هرکییییی دلت میخاد معرفی کنی ؛)-

... یَا نُورَ النُّورِ یَا مُنَوِّرَ النُّورِ یَا خَالِقَ النُّورِ یَا مُدَبِّرَ النُّورِ یَا مُقَدِّرَ النُّورِ یَا نُورَ کُلِّ نُورٍ یَا نُوراً قَبْلَ کُلِّ نُورٍ یَا نُوراً بَعْدَ کُلِّ نُورٍ یَا نُوراً فَوْقَ کُلِّ نُورٍ یَا نُوراً لَیْسَ کَمِثْلِهِ نُورٌ

:)) کجایی؟؟

بسیار زیبا و دلنشین

:)) متشکر

همینجایم جانا

وبت چیشدع؟

طبق معمول، یهو آمارش زد بالا، منم بستم
مریضم.نه؟؟؟

عی بابا من خودم بشخصه روزی سه بار میام وبت-اگه نت باشم- بعد فک کن یکی یکی 3 پست اولتو باز میکنم خو طبیعیه ک امارت رفته بالا مخصوصا اینکه رمز دارم کردی هربار که میاییم بخونیم و نظر بدیم و ج رو ببینیم یه بار انگار صفحتو باز کردیم تازه رمز دار میزنی ک...کسی غیر از خودمون ک نمیتونه بخونه؟؟؟ باز کن دیگه!!

همین دیگه، چون رمز داره میگم مشکوکه انقدر بالا باشه
خوبه من آدم.مهمی نیستم کلا از خونه نمیومدم بیرون

وااایییی لیلیییییییی

اری :)) خوب استم
تو چ خبر؟؟
+
منظورم رجب بود
منو نگارم ثبت نام کردیم ،
پلییز دعا کن بشه بریم ...
+
میگم بش :)
منم تا الان همین کارو کردم دیگه
مامانم ک طرفدار پروپا قرصته !

الحمدالله:) هوچی درگیر و دار کار نمیدونم رجب رو؟ ان شا الله! التماس دعا جانا جان دست و پنجت طلا خوب کردی فدای مادر خانومیتون

یا نور النور...

:))

بدون هیچ اغراقی عالللللللی بود...

:) متشکر

عالی بود شاعر جوان :)

متشکر اقا:)

This information is worth everyone's attention. How can I find out more?
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان