دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بوسه های نگفته

توی فنجون قهوه ام حتی...
توی فالی که نقش دستم بود ...
نقش یک مرد بودش که
باد موی لختشو می برد!

تو از اول برای من بودی!
توی تقدیر و فال و فنجونم
خواب می دیدمت تو رو هرش
بابن سیرین اسیر بخت من

سروتو بذار رو پاهام
مرد بودنت رو رخ کش کن
اختیارو از کف دستام
ببرو لای موت اسیرش کن!

تو سرآغاز زندگی بودی
این من از تو زندگی داره
تب که داری هوای این خونه
بندرِ همیشه طوفانه

تو مکمل منی آقا !
"من" و "تو" کنار هم خوبه!
باش تا دلش نگیره"ما"
با "تو" این شهر شد خونه..!

بوسه های نگفته خیلی هست
باقی شعر دست این لبها....
قصه های نگفته خیلی هست!
زودتر خوب شو جانا!




صالحه.ن
نقل قول نوشت:«کجا نوشته اند که بوسه شیرین است؟ بوسه شور است!نمک دارد!آدم را نمک گیر میکند!»

پ.ن:استدعا دارم منحرف نشید از مسیر...تنها برای سلامتی این آقا دعا کنید لطفا!
۰ موافق ۰ مخالف
خیلی دلچسب بود.


باعشه؛ چشــــــم!

ممنون:) بی بلا


با میهن پاپ آپ از بازدید کننده های سایت و وبلاگتان کسب درآمد داشته باشید
به راحتی میلیونر شوید

عضویت رایگان
میهن پاپ آپ معتبر ترین وبسایت پاپ اپ در ایران

www.Mihanpopup.com
چرا شعرات انقد تلخ و غمناک شده صالی

غم ناک؟

سلااااام
بسیار عالی بود آفرییییین

سلام خیلی ممنون

عادم اولش منحرف میشع خب
خواستم وختی اومدم ازت اعتراف بکشم
ایشالا ک زودی خوب بشع این عاقا

اعتراااف چچیییی؟؟؟ ممنون:)

ز بس که لعل لب یار ما نمک دارد .. .

:)) نمک گیر و این حرفا!

به به :)
سلام
خوبی ؟
خب از اینا نگو تا بد فکرر نکنن خواهر

بححح بححححح علیک سلام!! راه گم کردید خانوم!! میگفتید گاوی گوسفندی چیزی قربونی کنیم خوبیییی؟ :دی من ک مسیول انحراف مردم نیستم!!!

نمکــ گیر شدیآآآآآآآآآ

+ سلآمـ جآنآ . خوبی ؟! دلخوری از مآ ؟!

بدجوووووررر سلام عزیز دلم:)) شکر تو.خوبی؟ دلخور چرا مهربون... ببخش ک نیستم سرم شلوغ از کار درس و عروسی و بدبختیه...!

دعا @_@

:)) ممنان

آبجکی رفته گل بچینه یا خواستگارش سیائی از عاب پرید بیرون D:

وااایییییی سلااام خوب وخفن!!چطووری؟؟ واقعا ک واقعن ادم یهو اینجوری غیب میشه؟؟ خییییییلی خوشحالم ک دوره ""غیبت صغری"" بسر رسید;) خاستگارش سایی از اب پرید بیرونو نفهمیدم ک ولی ابجکیت پرده نشین شده:)) خبر دادم بهش ک اومدی

:)) انشاالله خوب شن
+
خودت خوبی؟

:)متشکرم خودم خوبم... خودت خوبی؟

سلام
مگه نگفتم این شعر مورد منکراتی داره نزار وب
اصلی چرا امروز نیومدی؟
راستی من امشب میرم اعتکاف حیف که تو فاطی نیستین
B-):

پرستاری میکردم!!! دیشب یههه عااااالمهههه مهمون داشتیم اونیکی پامیشد یکی دیگه میومد عاخرین مهمونمون ساعت۱۱رف خوووششش ب حاااالت زهرا منم میییخاااامممم از من یادت نره

من دارم میرم
بای;-)

اودافظ

پرده نشینی هم تو این دوره زمونه یه موفقیته D:

:دی

زود خوب بشود ان شاءالله جانایت

:)) متشکرم

کی حالش خوب نیست صالحه؟
ان شالله زودتر خوب بشه
خوبی دختر خوب؟ این روزا دیر به دیر میام وب گردی از بس ک مشغله و درگیری ذهنی زیاده

خیلی ممنون خوبم:) تو خوبی؟؟؟؟ ان شا الله ک مشغله های خیر داشته باشی:))

I absolutely love your blog.. Pleasant colors & theme.
Did you make this web site yourself? Please reply back as I'm attempting to create my own personal site and want to learn where you got this from or just
what the theme is called. Appreciate it!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان