دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

سکوت

از تو با "سکوت" باید گفت...!






صالحه.ن

پ.ن:فریادِ ساکت من در نگاهمان...تو خوب میشنوی "دوست دارمت"!
۰ موافق ۰ مخالف
همون که ناباوره؟

نه یکی دیگه:دی

قشنگ بود...
پی نوشتت قشنگ تر.

ممنون بانو جان

با خیلیا ریختی رو هم ^_*

استغفرالله!!! خجالت نمیکشی ب دختر مردم تهمت میزنی؟؟ لااله الا الله برو توبه کن...توبهههه



میگم خیلی وخته وبت یجوری شده ...
موقع کامنت دادن میره داخل خوده مطلب َرا آخه ...

سخته خوووو

چجوری؟؟ اره میدونم سخته ببخشید هفته اینده نه هفته ایندش... اگه خدا بخاد عوض میکنم

قشنگ بود

ممنونم

سکوتی که جواب همه مساله هاست

:) اهوم



خیلی ممنونم از حضورت بانوی شاعره

سال نو مبارک

با آرزوی سالی همراه با شادی، سلامتی، خیر وبرکت برای شما

ممنون از شما همچنین

بار خدایا من بجای این صال ماصالی خل و چل و گل توبه میکنم D:

چرا به جااای منننن؟؟؟؟

به به
چشمم روشن
که نگار برای عاقاتون و بابای عاقاتون که شوهر خالتون میشه دعا کرده
سلام برسونید خدمت حاج عاقا

چرا تحریف میکنییییییییی؟؟؟؟ بابای حاج عاغامون میشه شوهر خالم عاخه احمق؟؟؟ چرا چرت و پرت میگی؟؟؟؟ نگار اینو گف: "صالحه واست خیلی خیلی خیلی دعاکردم بدون این که بدونم نیازداری خیلی عجیب وغریب واسه شوهرخواهرت ؛حاج عاقات وبابای حاج عاقا حتی دعاکردم مریم اینقدبهم میخندیدمیگف آخه شوهرخاله ی صالی به توچه ربطی داره!" بعد از کجا تو این نتیجه گیری رو کردی من موندم!!!

پس به جای کی توبه کنم؟!!!!

ب جای خودت ک به دختر مردم تهمت میزنی!!!!!!!! والا:دی

ببین مریم میگه " تو چی کار به شوهر خاله ی صالی داری"
این ینی چی الان
شوهر خاله الان کجا بود
بابای حاج عاقاتون ک عاطفه باشه میشه عموت ن شوهر خاله ات

وااای خدااااا یکی اسید بدع!! خو چ ربطی به اینکه بابای حاج عاغا شوهر خالمه داش؟؟؟ مریم یه نسبتی گفته که مثلا دور باشه!!! اصن چمیدونم!! مریممممممم این چیهههه گفتییییی؟؟؟ بیا منو نجات بدهههه

اگه اشتباه نکنم شما باید اهل مشهد باشید
که امام رئوف رو همسایه خطاب کردین راستش من چند ساله که توفیق زیارت نداشتم راستش من اسم اصلیم غلامرضا است البته توی شناسنامه امیررضا ثبت شده و من زمانی که در شکم مادرم بودم نزدیک بود بمیرم پدرم منو با راز ونیاز با خدا و با وساطت امام رضا از خدا گرفت و نذر کرد منو غلامرضا صدا کنه میخواستم خواهش کنم توی اولین زیارت امسال نایب الزیاره غلام امام رضا باشید منم قول میدم نایب الزیاره شما باشم برای حضرت عبداعظیم الحسنی آخه من اهل شابدالعظیم تهران هستم بیا نایب الزیاره هم باشیم
بیخود پا لگ مریم ننداز
باشه دیگه باش به نگار بگو ب من نگو

:| :| و دیگر هیچ

وای..صالحه باورم نمیشه ی هفته دیگه عروسیه..من هنو هیچی رقص کار نکردم
چ خبر؟
خوبین؟

راستش منم باورم نمیشه خوشی سلامتی:)) شما همه خوبید؟

عکس
صالی نوشت
؛)

:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان