دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

ازدحام


عکس و تصویر باران و باد و برف و زمستان بهانه اند این خانه را نبودن تو سرد ...

سکوت میکنم که بشنوی مرا
سکوت ازدحام حرف هاست!





صالحه.ن

پ.ن:نه؟
۰ موافق ۰ مخالف
نوچ! تئوری نادرستیه.
چون اصل کمانه کردن رو نادیده گرفتی.

اصل کمانه کردن چی میگه؟

لب خموش و دل پر از آوازها....

فریاد ها...

هههه +_+

میگه هههه؟

لایــــــک

ممنون

سکوت
تعبیر جالبی بود

:) متشکر

سکوت سرشار از ناگفته هاست ...
(همه جا ازین جمله استفاده میکنم
+
میثم
کنجکاو شدم ...اصل کمانه کذدن چی میگه؟

واقعا چیه؟؟؟

خیلی خو بود خیلی
درک کردم

ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان