دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

ندارمت!

چرا ندارمت که دست در کمرم بیندازی؟







صالحه.ن

پ.ن:یکی رو میخام که به اندازه نبودن های همه باشه...
صاف ساده مثل وقتی که کف دستشو میاره تا دستمو بذارم تو دستش
۰ موافق ۰ مخالف
به نظر اینجانب، عکس خیلی غلط اندازی گذاشتی. آدم یاد آنشرلی میفته و اینا...
بگذریم،
اگه به اندازه دلخواهت از صافی و سادگی بهره مند بودم فکر میکنم که ازت دریغ نمیکردم. اما دیده م، هر چقدر گذشت زمخت ترشدم با اینکه فقط برای هموار شدنم تلاش کردم !_!
هنوووز میشه گفت، بگذریم.

چرا غلط انداز؟داره که دست در کمرش انداخته دیگ میثم^_^ چقدر ممنون

امیدوارم باشه.
الهی که باشه اون کسی که می خوای :)

ممنون عزیزم مهناااز من نمیتتونم واست نظر بذارم

کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زود بوگو
نکنه حاج عاقا رو میگی؟؟؟؟

یکی... صاف و ساده ک باشه ب اندازه همه..

ای کاش داشتی ...

:"( ندارم

به جان 6 تا بچه هام میزنم میهن بلاگو له میگنم
آخی

قصه نخور میاد یکی بالخره

نع بابا من که چشم اب نمیخوره!!:دی

عب نداره..منم ندارم...غصه نداره که..اونا باید غصه بخورن که ما رو کنارشون ندارن

:)) والا!!

خو همینش و همینایی که میگی غلط میندازن دیگه !_!
فعلن که موجودیم مقرون به ارزانی نبود اما خب از ممنونت باس بگم یور ولکام ~_~ صاد.نون V_V

چیزی نمیگم که! :))

این اولین باره که میام وبت و میبینم که آپ نکردیخوبین؟؟

سرم شلوغه ان شا الله اپ میکنم شما خوبید؟

اوی یره وخه بیا پشتیبانی انم

اومدم

میشه یادم بدی چجوری باید نظر بذارم؟

بعضی از وبا نمیشه با کروم و فایرفاکس نظر گذاشت وبایی ک نظراشون تو صفحه جدید باز میشه-مث وب خودت-

ممنون ادرس وب منو از کجا اوردی

خواهش :/ داشتم میکشتم ب وبت برخوردم

خیلی کمه آبجی
گشتم نبود نگرد نیست
تنها همدم و یار و مونس خدا

خیلی کمه:(

جالب بود خیلی کوتاه اما در عین حال گویا حال حسرت عاشقانه فقط عکسه یه جورایی ذهن آدمو درگیر خودش میکنه

ممنون:) درگیر؟ چطور؟

آخه جفتشون دخترن

کلا دوست منظورم بود خو! مگه باید حتما دختر پسر باشه:دی

حاج عاغا؟ یا کلی منظورته؟

کلی منظورمه! سینگلی بددردیه!!:دی

خیلی بده خیلی خیلی بده که کسی رو نداشته باشی

:((

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان