دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

این انت

قرن ها و قرن ها و قرن هاست که شاعران ؛ 
مست تواند و قلم گیج تو!
به کدام کلمه توصیف میشوی؟؟
«بِنَفْسِی أَنْتَ مِنْ نَازِحٍ مَا نَزَحَ»
ای جمعه ها به نام تو جمعه...
ای عالمی بند نگاهت...
أین أنت؟؟
أین أنت؟؟






صالحه.ن
نقل قول نوشت:«بِنَفْسِی أَنْتَ مِنْ نَازِحٍ مَا نَزَحَ »«جانم بفدایت!تو پنهان شده ای هستی که از میان ما بیرون نیستی»دعای ندبه
۰ موافق ۰ مخالف
میدونی سالی، من مذهب زده ام. یکی یه حرفی زد گفت همین لقلقه های زبانی راهکار اصلاح جامعه س. و خب من فکر میکنم این چاه کار مذهب بود و...

حالا، ما یا ظهورمندیم یا ظهورخواه. در این مورد باس بگم که نه خودم و نه هیچ کسی رو (حتی یک نفر) ندیدم که ظهورمند باشه.
بی مزه ترین و بی رنگ ترین نیایش هایی که من دیده م در رابطه با همین موضوع منجی بوده.
وقتی ما تحت قانونی هستیم که جانشین مطلق منجی رو داریم خخخ دیگه چطور میتونیم منجی طلب باشیم؟ چه برسه به اینکه منجی مند باشیم خخخ
فقط کافیه به بدیهی ترین دستور قرآن به تعقل یه کم فرصت بدیم یه کم اختیار بهش بدیم تا منطق واره های سست درونمون رو پیدا کنیم.
البته بعید میدونم این نظریات برات قابل توجه باشن #_#

نظرات همیشه ارزشمند بوده و هس چون همیشه منو وادار ب تحقیق و فکر کردن میکنه ولی خو نمیفهمم چی میگی() ی مطلبی نوشته بودی دربارع"مند" ولی طبق قاعده ی اونم نتونستم ظهور مند رو ترجمه کنم...؟؟ اگه زیر نویس فارسی بذاری ممنون میشم

ای جمعه ها ب نام تو جمعه ...

:))

خیلی قشنگ نوشتی.
اللهم عجل لولیک الفرج.

:) تشکر آمین

مند رو بیشتر از اون مطلب چی میخای بگم؟!
عصن مند رو بذار واسه یه وخت دیگه، جانشین رو چی میگی ‎:D

خیلی از قسمت های نظرتو نفهمیدم فقد ظهورمند نبود کع اگه ساده تر بیان کنی شاید منم بفهمم خو!! منظورت از جانشین مطلق منجی رهبره؟

خطرناکه D:
عبور کردن و به سیمای خاردار گیر نکردن کار صابون نیس، پرهیز میخواد O_Q
انشالا سر فرصت ^_^

ینی بیخیاالشم گیر ندم سوال نپرسم دیگه:دی اوکی

عالی بود صالحه....
اللهم عجل لولیک الفرج

ممنون امین

پیدای پنهان:))

:)

چقدر قالب عوض مینمایی

برا مشکل نظر دهی میهن عوض میکردم قالب دیگه قراره ان شا اله همین باشه:)

اره راست میگی اون قالب قبلیه تا میخواستی نظر بدی ریلود میشد حجم نت رو میخورد

:)بعله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان