دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

هزار بوسه

عزیزم...؟
اینهمه غم باخودت از این سر شهر به آن سر شهر میبری که چه؟
بِکَن این دندان لقِ دیروز و پریروز را...!!
و به رسم کودکی ؛
 بِگُذار زیر بالشَت!!
آنوقت قول می دهم:بیدار که شدی ؛
رد هزار بوسه روی صورتت خواهی دید:)









صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
اخیییییییییییییییییی
گوگولیییییییییییییییی

^_^

سلام خو بستگی داره من از صب یا ب عبارتی از سحر تا ظهر خوابم بعد پامیشم نومازمو میخونم و میام اینجا تا 5
بعدش خسه میشم ودوباره میرم میگیرم میخوابم تا ساعت 7 و 7 نیم بعد ب زور بیدارم میکنند واسه افطار
بهدشم بعد افطار و شام و اینا میریم یا پیاده روی یا پارک و ...
بعضی اوقاتم خونه ایم میایم اینجا
من خودم میخبرمت
راسی درباره نظر پایینی ک اقای فاطمه هسش
خواسم بگم فارطله جونعکس بچه میبینی ک میگی اوخییییی گوگالی
من الان به افق خیره ام
اوهههه اوه دارم محو میشم کمککککک!

من برنامه ی خاصی ندارم کلا! موفق باشی!!

sky جان
مگه خرکی عکس بچه دید میگه گوگولی
بعدم من اقا نیستم
گوگولی رو هم خود صالحه میدونه برا چی میگه
خودش بفهمه بسه
میدونه من همینجوری ام
+
صالی کی بریم خیابون؟؟؟

؛) کلیدر؟بذار بعدا... فردا میخام با زهرا برم کتابخونه کتاب بگیرم اما از قرار معلومه بابا میرسونتم برم میگردونه وگرنه میتونستیم بریم

خرکی نه ببخشید
هرکی منظورم بود

خرکی!!

ناراحت شدی ببخشید فاطمه منظوری نداشتم

:)

اها گوگولی
صالحه پستم رمزش دوتا شماره اخر خونتونه
بیا

دو شماره عاخر خونمون یادم نمیومد!!! من از دست رفتم!

داره جذاب میشه کم کمک... میبینم که زدی تو کار بوس و اینا @_@

منظورم از بوسه چیزای خوب بود اینکه اگه ول بدی دیروزتو رد بوسه های"امروز" رو میبینی! منحرف نشو استاد

میمجون ادرست کو؟بده مام بیایم خو

:)

اوهووووووووووووووم
منم فردا فاینال زبان دارم

عههه؟؟موفق باشی

اوهو اینو باش ‎:/‎
انحراف من از ریشه های درهم تنیده ژولیده بی سامان آب مینوشه میدونی که B-)‎

:دی میدونی ک من طرفدار برداشت ازادم:) راحت باش

صالییییییییییییییییییییییییییییی
نتایج اومدههههههههههههههههههههههه
ووویییییییییییییی مامانننننننننننننننن

عاره من گرفتم! صب زنگیدم ب زهرا مامانش بم گف سر صبی ی سکته ناقص زدم!

وای منم مامان رفته بگیره ولی هنوز نیومدههههههه
چند شدی؟؟؟؟

معدل نمیزنه فقد نمره هاس

چقدر حال خوب کن بود.
هم پست هم عکس.

^_^ مرسی جانم:)

ای جانم عالی بود
عکسشم خیلی خوش حسه !
+
جونم قالب خودمون
+
صالی منم گوگولی بودم ن؟

خیلی سپاس من هنوز در پی قالب دوس داشتنی ام هستم -اما حال ندارم بگردم!- نه دیگه ای ام گوگولی یو عار گل منگلی

ای جااااان
قیشنگ بید

متشکر

بع بع...

بــــــــــــــــع

سلام ناز بانوی شاعره

خیلی ممنون که سر زدین

قربون پا و قدمت

لطف کردی بانو

سلام جانم:) ممنون از شما عزیزی

صالحه فردا صب ساعت ده و نیم سالن تربیت باش
برای برنامه ریزی تحصیلی
میای؟؟؟
کجایی نیستی؟؟؟؟

عاره زنگیدن میخام بیام اگه بابا برسونتم ادرسشو برام برفس

بابا همون جایی مه واسه مسابقات میرم
به بابات بگو خیابون فلسطین

بابا نمیروسنتم با تاکسی میام واسه همین ادرس دقیق میخام خیابون رازی نبود مگ؟

اهان اره راس میگی
چرا اسم جدیدش فلسطینه
تو بگو همون رازی
اصن بگی سالن تربیت میارتت نمیخواد ادرس دقیق بدی

اوندفعه بلد نبود! باچه

عاغا نمیشه، نمیشه، نمیشه....

اگه همینجوری بگی نمیشه عاره نمیشه

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان