دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

مولانا بخوان...برقص...

هر روز شعری دارد
 که کائنات ،همه باهم، زمزمه میکنند
گاه صدای آب می آید و سهراب...
گاه تولدی دیگر و فروغ...
گاهی می و شراب و حضرت حافظ.
و گه گهداری آسمان دست به زمین میدهد و رقص سما میرود
و مولانای جان زمزمه میکند...
این روزها که از پی هم می روند
تک بیت های ناب آفرینشند!
فردا که بیدار شدید 
شعری از مولانا بخوانید و برقصید
و زمزمه کنید امروز برای زندگیست:)







صالحه.ن
پ.ن:دیروز سهراب میخوندم:«چیز هایی هم هست لحظه هایی پراوج...»
۰ موافق ۰ مخالف
جمع شعرا جمعه دیگه ^_*
به قول حسین، اگه فردا یادمون بره بیدار بشیم چی؟ یا اگه بیدار شدیم ولی بیدار نبودیم چی؟
سهراب نقطه حساسیت همه حساس هاس

:)) حسین کیه؟؟ فلسفی شد بحث!نیت کن امشب بخون واسه فردا؛البته اگه الان بیداری! سهراب عشقه حساسیت نیس که!!

ای وایییییییی عالیییییی بودد
خیلی عشق بود
+
منطور میثم فک کنم حسین پناهیه

مرسی عههه؟؟؟عجببببب

واقعا مولاناااا عشقه عشششق...

خعلییییی

فوق العاده دوستداشتنی
(هم پست تو هم مولانا !)
+
میشه یکی برام عبارت "نقطه حساسیت همه حساس ها" رو ترجمه کنه !
من نَوَفَهمم
(البته فک کنم!)

متشکرم بانو ببین کلا میمچه یجوری میحرفه ک باید خودتو ب فهمیدن بزنی!! از هر دو خط سه خطش نامفهومه و ایهام داره اصن این حساس ها ایهام داره خودش ...بگذریم من اینطور برداشت کردم ک تعریفی بود از سهراب و طبع لطیف و حساسش!شاید...

هخخ اره
+
اره منم فک میکنم منظورش نگاه متفاوت سهراب ب زندگیه !
عاغا میثم کدوم ؟ یا هیچ کدوم

من میگم جوابش هیچ کدومه!

منم !
+
صالی عکس این پستت نمیادا

دو تا احمقیم ما عه؟؟الان میرم دروستش میکنم مرسی گفتی

یو ار گوگولی ، ای ام گل منگولی
+
:)
غزل های مولانا فوق العاده اند اصلا. یه حال و هوای دیگه ای دارن و یه حال و هوای دیگه ای هم بهت میدن :)

عارههه

راستی عکسه اصلا نمیاد!

عاخ یادم رف درستش کنم مرسی گفتی

حسین؟ خو حسین پناهی دیگه! وا!
سهراب عشقه #_# چه چیزا !_!

نمیدونستم! :)

بع بع
باشه!
اگه یادم بود فردا یه خوبشو انتخاب میکنم بیدار شدم بخونم یادم هم باشه که امروز برای زندگیست!
فقط امیدوارم انقد خواب آلود نباشم که طی همینطور شاعرانه خوندن با چشمای پف کرده و موهای ژولیده بخورم به در و دیوار

عافرین دخترم خخخ ب کشتن ندی خودتو تو رو خودا

آقا من بلد نیستم برقصم! چه معنی میده اصا این کارا؟!
من فقط میرم تو حس و حال شاعرانه!! خخخ

رقص سما کلی حس شاعرانه داره دیگه!! حالا بقیه میخان هر چی برقصن...!! خیلی رقص قشنگیه برو ببین...تازه کلی هم تفسیر داره

عاشقش شدم...واقعا دست مریزاد به قلمت!!

لطف داری

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان