دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

عُسْرِ یُسْرای توام می رسد...

گله ای نیست اگر صبح به صبح
به من از سفره ی قسمت سبدی غم برسد
گله ای نیست ز ما
شکوه ای نیست ز هیچ
که تفال زدم و گفت خدا آهسته
"عُسْرِ یُسْرا"ی توام می رسد ای بنده ی من




صالحه.ن

نقل قول نوشت:«فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا»
۰ موافق ۰ مخالف
سلام.
عید شما هم مبارک..

ممنون

عاولی بود

متشکر

چی بگم والا، درکم قدش نمیرسه. نمیفهمم!
عربی؟ تو که دمت گرمه از معاربه ‎:D

نگار و دوستش مریم برای منو و دوستم کادو فرستادن(کمی هم سوز ب دلت) ی دبیر عربی داشتیم وارد کلاس ک میشد باید بلن میشدیم براش عربی می گفتیم که چطوری خوبی چ خبر و از این حرفا!!خدا شفاش بده -مریضه الان-پدر محترمه ما رو جلو چشامون اورد

واااااعی صالی محشر بود.
خیلی قشنگ ..خیلی خیلی

واایییی مرسیییییی خیلی عشقی خیلی

شعر نویسیت همینطور داره پیشرفت میکنه دختر!

اوفییییییی منو اینهمه خوشبختی محاله لطف داری پاییز مهربونم

سلام عزیزم خوبی؟
چه عجب
مرسی سر زدی

سلام بانو:) تو خوبی؟ ؛)

عیدت مبارک دخترم

واااییییی عاطفهههی دوس داشتنی من مرسی مرسی عیدتوام مباااارررررککککککک

خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگ بود
عیدت مبارک صالی گل من

ممنون جانم عید توهم

سلااااام
خستگی رو تو به خاطر مسپر...
روزهای خوب در راهند...
عیدت مباااااااارک...
این نوا از نای کی بر اومده؟؟
امروز چطوری؟؟؟؟؟

سلام همچنین شما خوبی؟

سلام
دخترم تو شاعری؟
چه قشنگ نوشتی بابا ایول
عالیه صالحه عاااااالیییییییی

سلام ن ب اون شدت لطف داری ممنووووون

ع پس پشتیبانی انلاینت کو؟

اون پایین سمت راست "پیغام بگذارید"

beach2019.blogfa.com
:))

برای جستوجوی شما نتیجه ای پیدا نشد


سپاس بانوی شاعره

ممنون از شما

بح
چقدر زیبااااااااا
خیلی هنرمندی دختر
عاشق وبتم

لطف داری:)

خیلی زیبا و موزون

متشکر

رمز بلطفنید

غرغرِ خوندن نداره

در یسر تو عسرانه سوزیدم ههه V_V
من میام اینجا با این فکر که یه چیزی نوشتی و به اشتراک گذاشتی و مثلن میمی بعنوان یه رفیق بخونه و «مرتبط» به نوشته ت نظری بده. اول بگو فکرم درسته عایا؟ ولی میگم: نمیفهممت، نمیگیرم حرفت چیه، چی میخوای بگی !_!

بعله درسته ! منم نمی فهمم اکثر حرفاتو!

وااا! مقابله به مثل میکنی ‎:-()‎
این تویی که میگی نقدم کنید؟

نه همدردی کردم! عاری من ام

چه چیزا ⌒.⌒ اوووووووووا Θ_Θ همدردی بوده پس O_O هم با چه دردی اونوخ ‎:/‎ درد نفهمی میمی ‎:D

:دی خو تورو خودا یه دو دور خودت نوشته هاتو بخونی پیچ میخوری!

خو همین دیگه، میگم که داری مقابله به مثل میکنی ‎:-()‎ تو میگی منو نقد کن، ولی انگار طالبش نیسی! خط خطی های من که مسلما خوب نیستن اما تو بگو وبژگی نوشته های من، جواب نقد نوشته های توئه؟

:) کی گفته خوب نیست؟ علان باید از خودم دفاع بعمل بیارم؟!

چرا جا خالی میدی مارمولک ‎=]‎

مارمولکو با منییییییی؟؟؟؟؟؟ دفاع کنم از خودم یا نه بالاخره؟

عاشقانه های با وضو

+
حورا :دی

:)

حمله کردم که دقاع کنی؟
بعله مار مول.ل.ل.ل.ک

سوال تهاجمی پرسیدی! ب من میگییی مارموووولکککک!!!!!!کوفته قلقلی!!

کوفته قلقلی بهم نمیاد چون من باریک و بلند و اسلیم هسته ام B-)‎
تهاجمی کدومه، نقد کردم فقط ‎:-\‎

بعله بعله شما باریکی!! "ویژگی نوشته های من جواب نقدِ؟"این سوال بنظر من تهاجمی طور بود ک ولش کن کلا من نمییدونستم وقتی میگه نفهمیدم هم نقد محسوب میشه!تعریف دیگه ای از نقد داشتم اپدیت شدم استاد بهرحال:دی

کاشکی برسه برای همه...
دارم سر دل خسته فریاد می کشم.

می رسه...

خیلی خیلی معتقدم به این آیه از قرآن

:)

خواستم عرض کنم که آخر شعر که عسرِ یسرا نوشتین ، توی شعرتون معنی عکسی که مورد نظرتون هست رو میده عسرِ یسرای تو میرسد یعنی سختیِ آسانی تو میرسد....! یعنی شما واقعا دنبال این معنی بودین!!! اینکه سختیِ بعد آسونی تون برسه؟؟؟؟
با آرزوی اشعاری با معنی تر

ممنون از تیز بینی اگه ب ارایه اعتقاد داشته باشید متوجه میشید که من از ارایه "تضمین" استفاده کردم و عین یه قسمت از ایه رو توی شعر اوردم باز هم متشکر

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان