دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

اتاق

اتاق

اتاق
اما دون اهو
واقعا جذاب بود!
اول ک خوندم نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم
اما هر چقدر ک گذشت دیدم نمیتونم کتاب رو زمین بذارم!
راوی داستان جک 5سالس:)
قهرمان بزرگ داستان!که خب اولش من سختم بود که ی پسر 5ساله باشم!
اما هر قدر که گذشت بیشتر و بیشتر بچه شدم:)
این یکی از بهترین قسمت های کتاب بود که من واقعا به نویسنده افتخار کردم
که تونسته "اتاق" و بعد "دنیا"-دنیایی که بعد 5سال تازه باهاش اشنا میشه رو- به تصویر بکشه
نکته دوم ترجمه بود!!
واقعا عالی بود!!
مخصوصا اینکه آهنگا شونو جایگزین کرده بود خیلی داستان رو ملموس کرده بود!
اتاق یه چیز تازه و جذابه!
که نویسنده فکر این داستان رو از یه اتفاق واقعی الهام گرفته
-داستان واقعی مربوط میشه به پرونده یه مرد اتریشی که دخترشو حبس میکنه به مدت 24 سال!!
 و بار ها مورد تجاوز قرارش میده که حاصلش7 تا بچس!!-
و داستان اتاق:
 ماجرای "مامان" یه دختر که در 19سالگی دزدیده میشه و به مدت 7سال تویه اتاق حبس میشه....
فیلم هم ازش ساختن....
به همین اسم محصول 2015امیدوارم بتونم ببینم:)

"ماه صورت نقره ای خداست"

"من اگر کیک بودم قبل از اینکه کسی منو بخوره خودم را میخوردم"
۰ موافق ۰ مخالف
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان