دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تو نعمت خدایی

عکس و تصویر hojat ashrafzade_andohe bozorgist zamani ke nabashi

جانای من!
تو نعمت خدایی!
نعمت های خدا را باید اینطور شمرد:
تو .
تو .
تو .
و کمی بقیه ی چیزا ها:)




صالحه.ن

پ.ن:جانای من!؟تولدت مبارک
۰ موافق ۰ مخالف
تولدش مبارک

:)) متشکر

سلام.
خوبید ؟

سلام الحمدالله شما خوبید؟

زندگی گر هزار باره بود
بار دگر بار دگر بار دگر تو


تولد جانایت مبارک جانای من

هزار بار توووو مرسییی^-^

چه قشنگه این پست
به به به به
تولدت مبااااااااارک جانای صالحه
شولولولولو
جییییغ جییییییغ

مرسی پاییز جانم:) شولولولولو:دی

خیلیم عالی :)
تولد جانات مبارک

خیلی هم ممنون:))

کی میشه ماهم جانای یکی بشیم:دی
تولدش مبارک
خدا به جانت لبخندبپاشدامیدوارم:))

ان شااااالله:)) هرچند ک تو نگار همه ای ما طفلکو ها چی بگیم؟ مرسی از ارزوی قشنگت نگار عزیزم:)

جانا

دختر عموم

تولدش خیلی خیلی مبارک.

ممنون مهناز جانم:)) بینهایت ممنون

جآنآی صآلحهـ تولدتــــ مبآرکآآآآآآآآآآآآ

بهترین هآ را برای صآلحهـ و جآنآی صآلحهـ آرزومندمـ^ـ^

مرسی مریم خوشگلم:)) برای تووووو هر چی ارزوی خوووب

تولدش مبارک ان شاالله.

خیلی ممنون

آخه چرا دخترعموهااینقدعزیزن آخه:- D
پسرعموم چارپنج سالشه.تصویری صحبت مینمودیم ب هم میگف:نگار دلم برات میسوزه!
مامانش ازاون ور ترجمه میکرد منظورش اینه که دلم برات تنگ شده
بچه فارسیش قاطی کرده

چونکه جانای ما یدونس:دی عزیزم خدا حفظش کنه

مرسی که سر زدی صالحه جان
از این به بعد بیشتر کتابای آقای مستور معرفی می کنم

:))

سلااااام..
تولدش مباااااااااارک..

خوبی صالحه جان؟؟

پیش پیش روزت مبااااااااااارک...
الهی سال بعد بهت تبریک نگم روز دختر

سلااام عزیز دل:) تو خوبی؟ مرسی^-^ خدا نکنه بابا:دی ی ۵_۶سال اینده همچنان باس تبریک بگی

چندسالگیشه اونوخ ‎:-/‎
(امیدوارم آندر فایو باشه!) وگرنه: ای باباااا ‎:|‎

نه بابا اندر فایوه!! از من بزرگتر بیده!!

سلام عزیزم صبح بخیر
تولدش مبارک
خدا نعمت هاشو ازت دریغ نکنه
آهنگت خیلی قشنگه

سلام بانو جان ممنون نعمتای شما هم روز افزوووون

عشق یاد نگرفته اجازه بگیره...
آش
اون ۵،۶ سال بی خیال باش

سلاااااام...
بودنت نعمتی ست که باید قدرش را بدانیم به مهر
ممنون...

سلااام:)) ینی فک میکنی تا ی سال دیگه عاشق میشم میرم خاستگاریش؟؟ باااااشششش

هااااا
به یه سال نکشیده بله رو گفتی و به مقام "حالا چی بپزم" ارتقاء پیدا کردی

اگه ناز کنه اون بعله رو نگه چیکار کنم؟؟؟ میبینی چ بیشیعوریه میدونستم از همون اول اون لیاقت منو داره حتما یکی دیگه رو میخاد بیشووووررررر

خیلی قشنگ بود

ممنون

ایییییییییییی واییییییییییییییییییییی

:))

این همه خوشحالی رو چ جوری بیان کنم عاخع..چ جوری؟

جانای من

چقدر مهربون و دوست داشتنی عی عاخه دختر؟



مرسی
مرسی
مرسی

عی جونم:) سلام عشق جانم:)) سفر خوش گذشت؟

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان