دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دختر بودن

عکس و تصویر

دختر بودن ؛
دامن چین دار صورتی و موهای خرگوشی نیست!
آشپزی کردن و دست سوزاندن نیست!
دختر بودن ؛همه اش ناز و غمزه که نیست...
بغض کردن و شعر خواندن و جیغ کشیدن که مبارک ندارد !
دختر بودن... 
یک دنیا مرد بودن است!
همین است که دختر بودنمان را مبارک میکند.
وقتی میگویند روزت مبارک
یعنی چقدر مردن بودنت را می فهمم...
میفهمم چقدر سخت است با اینهمه بغض و کرشمه مرد بمانی!
مرد روزهای دخترانه ی خودت
روزت مبارک:)






صالحه.ن

پ.ن: تو نت بودم دیدم مامانم اومد نگا کردم ببینم چیکارم داره دیدم صورتش بغل صورتمه!!
یهو شروع کرد بوس بارون کردن؟؟!!
-حالا من لرزم گرفته از وحشت چشام گرد شده-
صورتم و با ترس کشیدم عقب میگم :چیههه؟؟چرا همچی میکنی؟؟؟چیشدهههه؟؟
میگه:روززززززت مباااارک:)) فک کردم دارم می میرم اینطور محبت پیشینگ می نمویند :دی  
یه وعضی رسما:دی
۰ موافق ۰ مخالف
سلاااام صالحه جوون
به بهههههه روزت مبارک
ممنون پیج رو واسم فرستادی ولی راسش دیده بودمو تو کانالشم هسم ولی بازم ممنون از لطفت ...
صالللحححه لهم مخصووووصا اعصابم

سلام عزیزم روز توام مباااارک:)) عه؟پس چ بهتر که:)) چرا عزیزم؟

سلآمـ صآلحهـ خوشگلممممـ

روزتــ مبآرکـــ گلکمممممـ

سلااام مریمیِ من:) خوبی؟ روز تواممم مبااارک:))

چ خوبـــ نوشتی! یهـ جآهآیی درکش کردمـ !

ینی 76.32 درصد فهمیدمتــــ

شآید همـ بیشتر یآ شآید همـ کمتر !

76.32درصد؟؟؟درصدت منو کشته!! عزیزی

خدا حفظ کنهـ مآدر گرامـ رو :))

مگهـ حتما بآید خدای نکرده بمیری کهـ محبتــ پیشینگـــ نمویند؟!

مرسی مهربون جان همچنین خانوادتو :)) عاخه خیلی یهویی بود! در اون لحظه فقد کپ کردم!

این فآطمهـ کجآس؟! دیگهـ کجآس چهـ آتیشی میسوزونهـ؟!

دیروز باهاش حرفیدم خوبه:) نمیدونم چ اتیشی میسوزونه واقعا:دی

روزتون مبارک

وااای ممنون^-^ خیلی لطف کردید

سلااااام بر زیباترین گل هستی
لبخند خدا
نفس بابا
عزیز دل مامان
روزت مبااااارک صالحه جان...

عییی واااایییییی کی بره این همه راهووو؟؟ مرسییییییی

خخخ عالی بود
روزت مبارک

:)) مرسیی روز توام

خدا مامان برات نگهش داره...
تلافیش روز مادر با بوسه باران کردن دست و صورتش در بیار

خانواده ی شوماروهم برات حفظ کنه:) :))

روزت مبارک مرد سیبیل کلفت من
فدای مادر باید شد

چاکر ابجی

روزت مبارک دخترک شاعر

روز توهمم مبااارککک

سلام.
با اندکی تاخیر روزت مبارک صالحه جان.
و روزهای قشنگ و مبارک تری پیش رو.

سلام خیلی ممنون^-^ برای شماهم

ابرگردی و فانتزیسم رو از قلم انداختیا ‎:D

عارههه یادم رفته بود

صالحه
عااااااالییی بود
خیلی عالیی :)
+
روزت مبارک
+
درود بر مادر گرام :دی :)
++
خصوصیت
دیوونه
چ حرفیه،زبونتو گاز بگیر

:)) مرسی خوبههه کهههه

سلام عزیزم خوبی؟
ببخشید دیر به دیر سر میزنم از کم سعادتیه درگیر زندگی شدیم

سلام خانوم:) خیر باشه

بی تو و دخترانگی هایت جهان میمیرد دختر جان:)

+بسیار زیبا مطالبی دارید..
+خوشحال میشم ازحضورتون

:)) متشکر

عزززززززززززززززییززززززززززززززززززززممم..
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان