دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بازگرد

عکس و تصویر غریبانه کجا به سر میبری وقتی ما سرگرم هیاهوی دنیاییم #کجایی_آقا #آقای_غریب_قریب_من #هرجای_دنیایی_دلم_اونجاست! #اللهم_عجل_لولیک_الفرج #احرار_گروپ

بازگرد...
که بی تو روز و شبم جمعه ست




صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
اللهم عجل لولیک الفرج.

آمین^-^

این جمعهـ همـ بدون او سر شد ...

:(

الهم عجل الویک الفرج و العافیت والنصر

:)

الهم عجل الویک الفرج و العافیت والنصر

:)

تو مشهد نبودی صآلحهـ ؟!

یعنی چ؟چرا 5شنبه مشهد بودم چطور؟

الهم عجل الویک الفرج و العافیت والنصر

:)) آمین

همممم!
وقتی با کسی از جنس «تو گوش خونده شده» طرفی، چی میتونی بهش نشون بدی؟!

ینی چی؟

ینی چی ؟! ینی سوغآتی من کو ؟!

دیووونهههه!! دعای خیر کردم برات عزیززززم بازار نرفتیم

بهـ بهـ هیچی بهتر از دعآی خیر نیستـ ممنون :))

چ زود اومدین . یهـ چند روز می موندین !

:)) دیگه دیگه

میومدین خونهـ مآ

خونه شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه تو اصفهان نبودیییی؟؟؟ نکنه اومدی مشهد؟؟؟؟

چرا واس اصفهانمـ ولی دلمـ کهـ مشهده

مهم دلتهه

الهی.........

واقعا این احساس رو داشتم سه شنبه بود اما فکر میکردم جمعس حس خوبی نیست!دلتنگ میشی!

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان