دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

کریم


صاحبِ خانه کریم است؛ کریم!
و به ما می بخشد:
آنچه از آرامش ،
در هیاهوی جهان گم کردیم .




صالحه.ن

پ.ن:با تاخیر عیدتوووون مباااارک:)
۰ موافق ۰ مخالف
آره درسته. اما واغعن از کرامته؟

حس من اینه:) جزء معدود جاهایی که انقدر اروم میشم حرمِ و من این رو از روی بخشندگیِ صاحب خونه میدونم:)) نظرت؟

خیییییلی شعر قوی ای بود. بهت افتخار میکنم شاعر من

مرسی مهربووونم

خیلی وزن و آهنگش قشنگه ادامه اش بده

ممنون:)

سلام
عید شما هم مبارک

خیلی ازتون ممنونم که نظرات زیباتون رو می نویسید . از خوندنشون بی نهایت خوشحال میشم. واقعا همینطوره. بعضی اوقات اینقدر به آینده فکر میکنیم که حال رو از دست میدیم و بعد مجددا افسوس گذشته رو می خوریم و باز هم حال رو از دست میدیم.

سلام متشکر شما لطف دارید دقیقا...انقدر تو گذشته و اینده ایم که حال رو از یاد میبریم!

شعرتون خیلی زیبا بود . خیلی لذت بردم

ممنون:) خوشحالم خوشتون اومد

عید شما هم با تاخیرتر مبارک
خیلی کریمه ولی منو دوس نداره انگاری
دلم براش تنگه

عزیز دلم قربونت بشم که اونطور لب برنچینی معلومه ک دوست داره ان شاالله همین روزا قسمتت بشه

میدونی سالی، منم تا همین چند سال پیش - گرچه یه جور هشیاری همیشه منو صدا میکرد - به مذهبی بودن خو کرده بودم. مدل آدم مورد پسند خدا رو یه آدم مذهبی متصور بودم. این حرفایی که تو اینجا میگی رو منم تو دفتر مشقم تمرین کرده م. به وفور! و فکر میکنم که پازلی که تو در آینده 10-15 سال بعد خواهی ساخت رو کف دستم میتونم تصور کنم.
اینکه من و تو با هم و با بقیه و بقیه با ما و هر کس با کس دیگه فرق داره، بعله بدیهیه اما اگه هزاران موجود زنده باشن که پرواز کنن و پر داشته باشن و تخم بذارن اگه صدها تفاوت ظاهری و رفتاری هم داشته باشن باز هم همشون زیر چتر یک کلمه - پرنده - توصیف میشن.
گرفتی که چی میگم؟

خب امروز چند سالی هست که این پوسته رو شکسته م و سرمو از این تخم بیرون اوردم. افسار پاره کردم! عقلمو با اندیشیدن آبیاری کردم نه با پیروی و فرمانبرداری و تقلید. بگذریم...
حالا:
نظرم؟ کدوم نظرم؟ اون نظری که با تو و این تیپ سر همدردی داره؟ خب مسلمه جوابش با حرف تو متفاوت نیست.
یا اون نظری که با تو و این طیف سر گفتمان و کنکاش داره؟ این یکی حرف برای گفتن داره. ظاهرا که تو یه جمله ویه کامنت نمیتونم بگنجونمش.
ما از وقتی هبوط کردیم آرامش رو آرزو کرده ایم! اما گاهی اوقات به غلط احساس آرامش میکنیم! از نظر من ارامش فقط تو آرزو تعریف میشه. هر وقت خودتو بی نیاز از پاپوش پیدا کردی، اگه مستحقش باشی، آرامش رو میتونی پیداش کنی.
نظرم رو گرفتی دیگه؟ اساس حرفتو قبول ندارم (تیز گفتم اره؟ به دل نگیر).
^_^

نه تیز نگفتی جزو معدود دفعاتی بود که واضح گفتی:دی قبول دارم! و خیلی درست میگی! عقل رو باید با اندیشیدن ابیاری کرد! هووم درسته! شاید حقیقتا تعدا کمی هستن ک به ارامش حقیقی میرسن:) و تعدا کمتری که نه از روی تقلید که از روی ایمان ارومن:)

قشنگ یود

ممنون

عیدت با تاخیر بسیار، خیلی مبارک :)

ممنون عزیزم هر روزت مبارک:)

:))
چ عکسی!

پوکه:)

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان