دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

«در من بدمی؛ من زنده شوم»


کافیست به من بدمی
آنگاه خواهی دید  
قاصدکی خواهم شد
که پرواز را  از چند قدمی لبانت آغاز میکند




صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
به جان شیش تا بچه هام اگه چیزی فهمیده باشم

:دی بعدن برات با رسم شکل توضیح میدم:دی

بچه زده ب سرت تا اونموقع شب بیداری
مگه بهت نگفتم ساعت 9 جیش بوس لالا


ببخشید خوابم برد مهمون داشتیم

مهم نی بی خی

او !
اگه متنت ایهام داره ک لطفا توضیح بده
چون من فقد یکیشو فهمیدم :دی
+
جان خودتو قسم بخور فاطمه ، ب بچه های من چیکار داری

;)

چ شآعرانهـ یِ عآشقآنهـ ای ^ـ^

+ نع ! تو از دستـ رفتی صآلحهـ !

مرا طاقت نماند از دست رفتم!

الهیییی


درمن بدمی من زنده شوم

یک جان چه بود؟ صد جان منی

:))

به جاااااان الما نفهمیدم
الما جان عیالم میدونی ک خیلی جونت واسم عزیره برای همین جون تورو هم قسم خوردم

!

بجای ناشیانه یه کلمه معنادار پیدا کن سالکم ^_✓

ناشیانه معنادار نیس مگه؟؟:دی بوی نوی چی میاد؟ دیدی قاصدک هی میچرخه و تو حال خودش نیس هی تلو تلو میخوره تو هوا... انگار تو پرواز ناشیه برا همین اینو انتخاب کردم...حالا هم-معنی ناشیانه باشه ی نه؟ بی تجربه؟:/ نابلد؟

خوبی؟؟؟؟
چخبر سالکم "به قول میثم"

تو خوبی؟ :دی خبری نی امروز زهرا-زن اینده امیرو- دیدم سلام رسوند به هر دوتون

ااااا اتحادیه بودی؟؟؟؟
فک کردم نمیری وگرنه میوندم
چخبر بود؟؟؟؟
خخخخخخ سلامت باشی

سید چاله دار و هشت جلسه:دی خبری نبود خانوم غرویان صوبت میکرد

فک کنم تو بیشتر از من علاقه مند ب سید چاله داری هاااا کلک
هفته ی دیگه میری؟؟؟؟
من گفتم شاید مث هفته قبل واسه بچه ها باشه

تو ک بهتر میدونی وضع منو:دی (یادم بنداز صوبتمو با رشید برات بگم:دی - اینجا جاش نی-) ان شاالله عاره برا بچه هابود ولی خوب بود

نه بابا! من با معنیش مشکل دارم عصن!

فاطمه فهمیدی یا ترجمه کنم:دی باچه! فک میکنم چی بذارم جاش ؛)


اره فهمیدم
بابا نزن میثم خان بچه زدن نداره چشم نمیگم


اوهوم باچه
خوبه

:|

صالحه جون، انشالله همیشه قلمتون مستدام باشه
زیبا بود.

ممنون

سلام‌ صالحه خانوم.
متن این پستتون خیلی قشنگ بود.

سلام ممنون

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان