دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

«گر تو هلاک می بری»



من به اشوب ترین حال زمین نزدیکم
عطرِ تو باعث این ویرانیست




صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
دخترم اون است اخرو پاک کن

باشه مرسی

عطر تو باعث این ویرانیست

:))

صالی موهاااااااااااش
واییییییی چ بهزاد کپلههههههههه
جان دلم براش تنگ شده

موهاش^-^ نه اونقدرا هم کپل نی!چون داره دوربین دستشه شبیه تافتون شده:دی هووم

یه روزی گیرت میارم سالی اونوخ دو تا پاف عطر مشدی بهت میزنم که تا اونور برزخ معتر بمونی =))

عطر مشهد رو خوب اومدی!ینی ویرانه که بماند قشنگ اسفالت میشم:دی شاعر این "استخوان هایم عطر تو را گرفته" احتمالا معشوقش عطر مشهد میزده:دی

سلام صالحه خانوم.خوبید؟
خیلی قشنگ بود این تک بیت.

سلاام شما خوبی؟ ممنون

خوب نیس موهاش دوسش ندارم
اسکل نکرده ابروهاشو رنگ کنه اخه با موی بلوند ابرو تیره
خخخخخخخ تافتون ولی از دفه اولی ک من دیدمش خیلی تپل تر شده
کیمی بهش ساخته دو سال پیش ک لاغر تر بود

اون عکسه خوب نی یه عکس دیگه داره کرمی پوشیده خیلی خوشگله:) طبیعیه مردا متاهل که میشن چاق تر میشن

نمیدونم ولی دوس ندارم تو این سن موهاشو بلوند کرده
خخخخخخخخ کوفتشون بشه هرچی زنای بدبخت لاغر میشن اینا چاغ میشن

:)

عطر های فراموش ناشدنی یا عطرهایی که استشمامش یک سری خاطرات رو تداعی می کنند آدمی رو داغون می کنند.
زیبا بود صالحه عزیز.

هووم! ممنون

چ خفن ! ... :)
+
عطر مشهد
اونروز مسود از عزیزم ی عطر حرم گرفته بود
بعد اومده بود ب بابام نشون بده ، زده بود رو پیرهنش
تا فرداش ک مهمونی دعوت بودیم بابام میگف بوش زیر دماغمه ، سردرد گرفتم :دی

:)) اووف نگو ی بار رفته بودیم مسجد ی اقایی به داداشم عطر داد ساجده شونه های منو گرفته بود میگف فقد جفتک نپرون جلو مرده زشته! خلاصه خودمو نگه داشتم سوار ماشین شدیم ب امیرعلی گفتم عششششقم؟!از پنجره بندازش بیرون!در نهایت وضعیت امنیتی با دستمال شوتش کردیم بیرون البته اونم نامردی نمیکرد هی دستشو میورد جلو دماغ من!

ینی در این حد

در خیلی حد:دی

عطرمشهدخیلی هم خوبه
شماهاسوسولین.
صالحه میخام دوش بگیرم همچی مشدی عطری بیام نیشابور

بعله بعلع شما قدم رنجه کن شده با عطر مشهدی فقد دماغگیر زدم دلگیر نشو:دی

سلام ریحانم رمز بدع

سلام:) چیزی نیست

سلااااااااااااامـ بر تکـ دانهـ جآریییییییی

چطووووررررری خوشگلهـ؟!

سلام عزیزدلم خوبیی؟

عزیزِ رویآهآی منی :)

عزیز رویا ها؟! چ عجیب و جالب! عشقی جاری جان:)

بعله دادنیه:)))

ریحانه جان میفرماد دادنیه:))

صالی این همه رمز دار؟؟!؟!
این همه دل گپه با خودت؟!؟!!
خوبی جون دلم؟؟؟؟؟
خوب باش
از پست رمز دار میترسم

خوبم عزیزم:) تو خوبی؟

صالیییییییییی ببین اینوووووووو
http://s8.picofile.com/file/8306923892/DSC_0171.JPG

من این مدرسه رو خفه ش میکنممممم
چرا اکبری و نزاشتن
مریخییییییییییییییی

من میدونستم اکبری رو نذاشتن...زهرا بهم گف بعد قشنگی اینجاس که فرمودن براتون کلاس فوق العاده میذارن! میگم عاره دیگه وقتی میتونن پول کلاس فوق العاده بگیرن برا چی همونو دبیر بذازن؟!


و بترسید از ان یکشنبه ای که پس از تاریخ چهار ساعت عربی با نعیم انتظارمان را میکشد تا شاید رستگار بشیم
#گند ترین برنامه #اشغال #اینا دیواننننننن

برعکس پارساله دیگه... حرص نخور عزیزم

کی دیوانه‍ شدییییی

خیلی وقته اسم وبمو عوض کردم:|

چقد حس میکنم دلت گرفته‍ صالحه‍ جآن :(

:)نه خوبم

ای باباهمه رمزیه که:/

:))

صآلحهـ؟!

خوبی دخترمـ؟!

چیزی شده؟!

نگران میکنی آدمو ...

غمـ زده نبینمتـــ جاری...

عزیزِ رویآهآی منی :)

سلام عزیز دلم:) نه خوبم نگران برای چی یه مدت نیومدم همین:)) عشقی جاری جانم

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان