دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

«دولت عشق آمد و من...»



جداست این حکایتِ عشق از حسابِ جهان
که در عدد و رقم منطقش نمیگنجد !




صالحه.ن

پدر میگفت:«بیخود چرتکه ننداز برای آرزوهات! اگه بخواد همه چیز روبه راه میشه!بخواه...!»
۰ موافق ۰ مخالف
نوشته ی پایینی همونی که پدر گفته!، چقدررر دلنشینه...

هووم...برای منم همینطور!

سلام.
خیلی قشنگ بود.
خدا کنه همون طوری که پدرتون گفتن همه چیز روبه راه بشه.

سلام ممنون اسم و ادرس؟

واای پی نوشت عالی بود.

هوم:)

همـ عکس نوشتهـ

همـ صآلحهـ نوشتــ

همـ پی نوشتــِ پدر نوشتـــ

عآلیییییییییییییییییییییییییی

مرسی عشق جانم:)

جآریِ مآ چطورس؟!

الحمدلله:) تو خوبی گل دخترم؟

آخ ببخشید.من همش اسمم یادم میره.
خیلی حواس پرتم. ببخشید

:)) عزیزی

چه خوب گفتن پدرجان

هووم:)


+
خوب استی؟

خوبم .تو خوبی؟

عاری :دی
ببخشید دیر جواب دادم !
درگیر بودم
هر وقت بیکار شدی ی پی ام بده ، شاید شد

الحمدلله خوبی:) باچه

وانگهی با منطق نفی اش کنند
این ماموران بلاد نفی :)

بلاد نفی خعلی خوبه:دی

پست باحالی بود خوشمان آمد

سپاس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان