دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

"تا که هستید و غزل هست..."

"



و فرو رفتم...تا پیشانی گمانم!"

اسم قصه ی مصطفی مستور است:"مردی که تا پیشانی در اندوه فرو رفت "

و من در خودم...شاید پیدا نکرده باشم خودم را

اما سوال هایم را چیدم کنارمواژه هایم را دایره المعارفی کردم

و کف ذهنم را جارو زدمشاید هزار پیچ دیگر در من مانده باشد_و من ب این فرو رفتن تا پیشانی اکتفا نخواهم کرد_

اما...ارام شدم!

ملت عشق را ورق زدم

کمیاگر را خواندم...

کتاب شعر تازه هدیه گرفتم

رمان خواندم چای نوشیدم

گاهی سرم را بالا گرفتم تا اشکی جاری نشودحتی گاهی مشت کوبیدم !

اما بسیار خندیدم انقدر بلند که صدایم بالا برود ؛

از ذوق جیغ کشیدم؛دل گرفته ای را بغل گرفتم؛پیشانی جلو بردم تا لب هایش مهر کند صورتم را…

و خلاصه اش کنم…

در خود فرو رفته بودم اما سینما رفتم...تفریح کردم...دست های دوست داشتنی های زندگی ام را فشردم

و احتمالا از دیروز ک سالگرد تولدم بود یک سال کوچکتر شدم;)

حالا بلند شدم "میان عاشقانه هایم قدم بزنم"ایستاده ام تا"دیوانه نویسی هایم را از سر بگیرم"

تا فریاد بزنم که چقدر دلم برای شما...نوشتن...ولحن مجازیتان تنگ شده:))


پ.ن:ی عالمه حرف دارم! دلم میخاس بشینم از سیر تا پیاز این روزای خوب رو براتون تعریف کنم!

عاغا بمیرم براتون ک گیر خل نوشتا و خلی مث من افتادین:دیگفته بودم دوستون دارم؟!^-^ مرسی ک بیاد بودین:)


پ.ن۲:امسال متفاوت ترنین هفت ابانی بود ک داشتمچون دوستا همیشه کارای متفاوت بلدن~-~چون وقتی برگای زرد رو سرم میرخت و چادرم باد می خورد یه لبخند عمیق رو لبم بود ک میگف"من خوشبخترین متولد امروزم"


پ.ن۳:و اینکه: اصلنشم خودت پر حرفی:|

۰ موافق ۰ مخالف
الهی من فدات بشم



این چنین خوب چرایی؟!!


ملت عشق رودوست.تورودوست..تولدتو دوست!:)
خوشحال باشی وسلامت ماهکِ مهربونم

خدا نکنه عشق جانممم عیی جوونم! خوب تویی:)) من بسی تو را عاشقم

چقد خوشحال شدم بااین پستت!

چه خوب که خوبی
باخوب بودنت دنیا میخنده جانِ دل

تو خوبی جوجه؟! دلم برات یذره شده بود

جوجه
من خیلی خوبم"
اصن آبان چرااینقد ماه دل نوازی یه؟؟؟

چع خوبه کع خوبی:))) تولد مادر خانومیتون هم ابان بود ن؟ چون نگار چشاش قشنگه و همه چی رو دلنواز و قشنگ میبینه

جییییییییییییییییییییییییییییییییییغ

این خاطره فوق العاده بوووووود

جیییییییییغغغغغ مرسی پاییزززز چ خوبه ک هستی جیغ میکشیم

فوق العاده رو چطوری مینویسن که فوق العاده خونده شه!؟


استفاده از اسم کتاب ها بی نهایت به جا و زیبا بود. خاطره بسیار دوست داشتنی!

من هم 6 آبان سرم رو بالا گرفتم که اشکم پایین نیاد! البته برای من این 6 آبان به این فوق العاده گی که 7 آبان برای تو بود، نبود! اما خوب بود...

خو مینویسن فوق العاده! هم میشه بخونی فوق ال عاده هم فوقلاده! بس ک خوش ذوقی خو... تو قیدار یادته؟! فصل اولش... میگف انگار یه دور کامل زندگی کردم!؟ دقیقا این پاییز برای من حکم همون رو داره!!

پ.ن 2 فقط اونجاش که میگی : امسال متفاوت ترین 7 آبانی بود که داشتم، چون دوستا همیشه کارای متفاوت بلدن!



اصلا همه گی نوشت ها قبل این سوء تفاهم بود!

عاخ پاییز نمیدونی ک دوستام چطوری سورپرایزم کردن!!! خعلی غافلگیر شدم اصن!

تولدت خیلییییی مبارک
البته پساپس
همه کلیییییی دوست دارن کلییی

ممنون^-^ عاغا من شهید شدم! میبوسمت

یک سال کوچکتر شدمت عالییی بود

لیلا!! از صب هر کی منو دید گف:تو مثلا یه سال بزرگ تر شدی چرا بچه تر شدی:/ دوسه بارهم گفتن این اشتباهی اینجاس باس بره پیش دبستانی

چقدر خوبه که برگشتی :)))
و خدا رو شکر که حالت خوبه...

دوباره دلمونو صابون زدیم برای سهیم شدن تو رویاها و نوشته هات...

روزهای روز به روز شادتر و متفاوت تری رو برات آرزو میکنم و همین طور لبخندهای عمیق تری...

پست بسیار دلنشینی بود....

عزیززززممممم بیا در اغوش اسلااام ممنونم واقعن:)) واسه تو و همه دوستا ...قشنگترین روزا^-^ بسی مچکر

سلام.
هم خوشحالم که برگشتی.
هم چقدر دلنشین بود این نوشته.

سلام:)) ممنون عزیزجانم

پدر سردار دلاور اسلام حاج قاسم سلیمانی فوت کرد، جهت شادی روح ایشان صلواتی عنایت بفرمایید.

خدا رحمتشون کنه!

برگشتی

:| اگه خدا قبول کنه!

خوب کردی کوچیکتر شدی
چیه آخه دنیای آدم گنده ها
کوچولو بمون

والاااا....

وای چه وبلاگ خوبی
این وبلاگ مورد علاقه منه،
لینک شدی گلم

ممنون

نه راحت از فلک جویم نه دولت از خدا خواهم

و گر پرسی چه می‌خواهی؟ تو را خواهم تو را خواهم

نمی‌خواهم که با سردی چو گل خندم ز بیدردی

دلی چون لاله با داغ محبت آشنا خواهم
عزیززززم تولدت بوده. . .تولدت الانم مبارک. . .همه ی روزای عمرت مبارک

مرسیییییی:))) بینهایت چسبید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان