دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

واژه ها


عکس و تصویر واژه بهانه بود با بند بند وجودم نوشتمت خواندی ورق زدی حواست به پاورقی ها ...

"واژه" هیچگاه نمیتواند فقط واژه باشد!
وقتی لبخند میشود روی لبی؛
وقتی بوسه میشود روی گونه ای؛
واژه ها مقدسند ...
وقتی خاطره ای راز الود میشوند اول کتابی:)
واژه فقط واژه نیست !
واژه ها حجم عظیم احساسند؛
و بی نهایتِ وجود را در اسمان نت ها به رقص در می اورند
واژه ها بوسیدنی ترین مخلوقات خدایند!



صالحه.ن

قابل توجه نوشت:واژه های شما نشان دهنده ی شخصیت شماست:|

پ.ن:آهنگ حوا از همایون شجریان:)"تکه های دلی که عاریه بود/شعر کردم به عشق دادم و رفت"
۰ موافق ۰ مخالف
شعر کردم به عشق دادم و رفت!


چقدر عالی :)

گوش دادی؟ از بغل وب پلی کن هرچند سنتی دوس نداری:)

خط آخر نوشته ات رو چنگدهـ دوس داشتم صآولحه :)

^-^ نگار میگف بوسیدنی رو

چه میکنی با 5 روزه گی ات؟!
خوش میگذره؟!
ایام به کام هست؟
خوشحال هستی؟
روزات چه رنگیه؟
روزات عطر خدایی داره؟
خلاصه که حال و احوالت چطوره رفیق جان؟

عی جااان چه رفیق جان چسبید:) روزام لیموییه!و یه نموره خمیازه کشان! در کل اب و خوا خوبه!بارون بیاد بهتر میشه:) تو چه میکنی با شش روزگیت؟ نسیم ملایم میوزه لای چادرت؟ گل نرگس میخری واسه خودت؟ خوبی رفیق جان؟

دلم میخوادببوسم واژه هاتو

منم دلم میخاد لپاتو گاز بگیرم

برو پروفایلمو ببین!



دلم میخواد ببوسم واژه هاتو.
صالحه تو من شدی موقع نوشتن این"
انگار خودم نوشتمش

دیدم پروفایلتو اما نکته رو نگرفتم راستش:))) ^-^ موقع نوشتن چی؟

چقدر پر احساس بود عالی
واژه ها بوسیدنی ترین مخلوقات خدایند...
البته به شرطی که واژه ها در جهت ناراحت کردن دیگران استفاده نشن
راستی اون کامنتی که گفتی رو خودت نوشتی خواستی برو جواب رو پایین کامنتت بخون بدونی جریان از چه قراره

ممنون بعله:) دیدم جوابتونو:)

چه پست دلنشینی...

آهنگه چه ملایم و قشنگ شروع میشه. اون موسیقی بی کلام اولشو دوست داشتم ولی خودش خیلی زیاد غمگینه...

^-^ممنان من از همه بیشترتر تر شروعشو دوس دارم

ای جان!

آری باد میوزه لای چادرم، گل نرگس ندیدم هنوز:) اگر کار خوبی کردم به خودم نرگس هدیه میدم:) می ایستم تو باد، بالای پل هوایی، سرمو فرو میکنه تو دسته گل نرگس و بو میکشم!

واسه من روزهام بسیار خسته و خوابه!
یه وضع داغونی صالحه! دعام کن! انگار بیماری خستگی گرفتم! هرکار میکنم خستگیه از تنم در نمیره انگار

چع حس خوبییهههه بهت گفته بودم گل نرگس میینم یادتو میوفتم؟!؟ عی بابا چرااا؟بیماری چیه بابا؟؟ شاید برنامت خیلی فشردس؟ من خودم وقتی اینجوری میشم یه روز تعطیل میخووواااابممممم(ینی حدود یه روز کامل) تا خستگی از تنم کامل بره:)) سعی کن اروم باشی مهربونم:)) خوب شی زود زود زود^-^

عشق کردم با نوشته ت صالی
فقط میتونم بگم بسییییی قشنگ بود
بسییییی

عزیزززم^-^ منم عشق کردم با حال خوبت

آهنگ رو برای من پخش نکرد... چرا؟

باید خودت از گوشه صفحه پلی کنی:)

وااای واای
سلام ! کامنتتو دیدم نمیدونی چقد خوشحال شدم !
خوبی ؟
دلم واس شعرات تنگ بود !
واژه ها باید درست استفاده بشن !

سلاممم دخمرخودمووون خوبییییی؟؟کجایی که هی نیستی بابا !! منم حسابی دلتنگت بودم

فقط واژه ها
یا کسی که واژه هارو میگه؟؟؟
الان من با این واژه ها بسیییییی بی شخصیتم

اخخخخخخخخخخ
اهنگش عالیههههههههههههه
البومش کلا محشرههههههه

حتی گوینده... نه بابا بعد از اون حرفی ک امروز رزی زد به فاطمه(که داوود....) من کلا تعریفم از زندگی عوض شده عااارهههه ولی رگ خوابشو بیشتر تر تر دوس داشتم

اون پایین همیشه نوشته نیستم! پیام بگذارید!


خب تو کی هستی دختر خوبم؟

خوب من یک عدد دختر کنکوریم ک خیلی نت نمیاد این چن وخ اصن خونه هم نبودم هروخ بودی بگو ان شم:))

رزی که کلا طبیعی کرده
وای خیلییییییی بد بودددددددد

اره این البومش یکم بزرگونه اس خیلی تفکر عمیق میخواد
از این هاهههه ها ههههه هاست

اونقدر خجالت اور بود که نمیتونستم بخندم:| کلا هاههه هاهههه ایه

خیلی عالی
رو پروفایل نگار خوندمش اول :)

عاها نگار پروفایل تلش رو میگف؟

تو بگو کتاب چیست که خود آرایشی از واژه هاست :)
هر پست عالی تر از همیشه :))

^-^ سپاس:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان