دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

«هرجا که تویی تفرج آنجاست»



در این دنیای تنهایی...
داشتن یک نفر از تمام جهان کافیست تا دنیا از آنِ تو باشد
تا کریستف کلمب خودت باشی
و هر روز دنیای تازه ای را کشف کنی
اگر فقط یک نفر را دارید
که گاه گداری گوشه ی گریه کردن ها و خندیدن هایش یادتان باشد
که خندیدن ها و حرف زدن هایش دلیل بودنتان باشد
شما خوشبخت ترین آدم روی زمینید
که خدا دنیا را به نام شما کرده:)



صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
سلام صالحه بانو
شرمنده اگه زیاد نمیام
یکم درگیرم
من در مورد کامنت اخرتون منظورتونو متوجه نشدم
میشه بیایی و واضح تر بگین

ایدی خودم و کانالم تو یکی از پستهام هستش
ترانه های سوخته منتظر شما و دوستان شاعر هست

سلام:) خیر باشه میام

سلام کریستف

سلام دوست کریستف

اره واقعا
فقط دقت کن مثل کریستف کلمب به جای هند آمریکا رو کشف نکنی
بعضی دوست ها آدم رو به مقصد اشتباه میبرن

خوبه که!بد اینه که ب جای امریکا هند رو کشف کنی:دی همانا خداوند راه مستقیم را به سمت ما کج نموده

منم یکی از اون خوشببختام:)))))))))

اووووووپس
ببین کی اومده؟؟؟
ستاره ی سهیلل

^-^ ستاره سهیل کیه؟

سلام و تبریکات مرا بپذیرید
تبریک برای داشتن این همه ذوق و هنر و استعداد
زیبا می نویسید.قلمتان نویسا
اگر مایل بودید به وبلاگ من در بلاگفا هم سری... به علامت تاسف و اندوه...بزرگی ست چه باشی چه...کاریه آخه؟!نصفه شبی مردمو زابرا کردم که این چرت...که در قدیم الایام بعنوان ماشین حساب...حسابه کاکا برا...در آوردن یک لقمه نون باید از کله سحر تا بوووووق....سگ فحش نیست.
ببخشید با این اراجیف سرتونو درد آوردم.
zamanianghoogdy.blogfa.com
نشانی بنده س.من با میهن بلاگ خیلی حال نمی کنم (اگه سر بزنید خودتان دلیلش را در خواعید یافت )و اکثر مطالبمو اونجا میزارم.
اگه دستی در شعر دارید خوشحال میشم از اشعارتون با نلم خودتون در وبلاگم استفاده کنم. نمونه کار دوستان دیگه اونجا هست... ببینید و در صورت تمایل شعر انتخابی خودتونو بفرستید البته همراه با اطلاعاتی از خودتون.
خوشخال میشم در وبلاگم پذیرایی تون کنم.
اگه با تبادل لینک مواقید...بسم الله...کافیه اطلاع بدین با چه اسمی بلینکمتون...

O_o ممنون... خوشحال شدم از حضورتون

بااین حساب منم نسبتاخوشبتم

:)) عزیزم

آرام زندگی کن!
هیچ چیز در این جهان چون آب نرم و انعطاف پذیر نیست؛
با این حال برای حل کردن آنچه سخت است،چیز دیگری یارای مقابله با آب را ندارد!
نرمی بر سختی غلبه می‌کند و لطافت بر خشونت .
همه این را می‌دانند ولی کمتر کسی به آن عمل ‌می‌کند!
انسان،نرم و لطیف زاده می‌شود
و به هنگام مرگ خشک و سخت می‌شود .
گیاهان هنگامی که سر از خاک بیرون می‌آورند ،نرم و انعطاف‌پذیرند
و به هنگام مرگ،خشک و شکننده ؛
پس‌هرکس سخت و خشک است،
مرگش نزدیک است
و هرکه نرم و انعطاف‌پذیر ،
سرشار از زندگی است .
آرام زندگی کن!هرگز با طبیعت یا همنوع خود ستیزه مکن و گزند را با مهربانی تلافی کن .

:)

دلنوشته زیبایی بود

ممنون

کاش یکی بیاید
که وقتن رفتن
نرود...

اهوم:((

وااااااااااااااای چقدر نوشته ات دلچسب بود صالحه... خیلی...
می دونی چیه؟! تصویر رو دیدم واجب شد برم یه شال و شلوار کرم بگیرم ؛)))

:)) عاره قشنگ میشه

خوشا آنانکه الله یارشان بی
بحمد و قل هو الله کارشان بی

خوشا آنانکه دایم در نمازند
بهشت جاودان بازارشان بی

***

دلم میل گل باغ ته دیره
درون سینه‌ام داغ ته دیره

بشم آلاله زاران لاله چینم
بوینم آلاله هم داغ ته دیره

***

به صحرا بنگرم صحرا ته وینم
به دریا بنگرم دریا ته وینم

بهر جا بنگرم کوه و در و دشت
نشان روی زیبای ته وینم

***

:|

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان