دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بیش ز بیش




قلمم تاب ندارد که حماسی بسراید
که تو آن بیش ز بیشی که ز من بر نمیاید!



صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
dl.rozmusic.com/Music/1396/08/16/Pouya%20Bayati%20-%20Ki%20Behtar%20Az%20Hossein%20(128).mp3




به اسمت میرسم دیوونه میشم عجب دل میبره آوازه ی تو
واست فرقی نداره خوب یا بد فدای لطف بی اندازه ی تو
همین که اشک میریزم من به یادت عزیز چهارده معصوم میشم
بدون تو بهم میریزم آقام صدات که میزنم آروم میشم
میدونم که فراموشم نکردی میگیرم حاجتمو آخر از تو
منو زهرا به دست تو سپرده خودمونیم آقا کی بهتر از تو
سلام ای مهربون ترین رفیقم حسین جان ذکر خوب هر دقیقم
سلام ای مهربون ترین رفیقم حسین جان ذکر خوب هر دقیقم
دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی کی بهتر از حسین با لینک مستقیم

به این امید جون دادی گمونم که قلب مرده ی ما جون بگیره
بمیرم اونقدر سختی کشیدی که این دنیا به ما آسون بگیره
یه جوری دوست دارم من که میخوام اگه نباشی تو دنیا نباشه
بعیده واسه ی بی سرپناها تو کشتی نجاتت جا نباشه
هنوزم تشنه ی یاری میدونم هنوزم بازه راه خیمت آقا
هنوزم خواهرت میخونه با اشک گلی گم کرده ام میجویم او را
سلام ای مهربون ترین رفیقم حسین جان ذکر خوب هر دقیقم
سلام ای مهربون ترین رفیقم حسین جان ذکر خوب هر دقیقم


«صلی الله علیک یا ابا عبدالله». سلام می‌کنم به شما دوست نازنین ، عزاداری‌های شما قبول باشد. اربعین امام حسین(ع) را تسلیت می‌گویم. خوشا به حال همه کسانی که زائر و مهمان سیدالشهداء هستند.

انشاءالله دعاها و زیارات همه مؤمنین در هرجا که هستند مقبول باشد.


السلام علیک یا أباعبدالله...


التماس دعا ...

منم ب شما تسلیت میگم ممنون از حضورتون:) محتاجیم

عـــااالی

سپاس

مرا به رستخیز نگاهت شبی تو مهمان کن
و همچو زلف سیاهت مرا پریشان کن
و بعد از این ضیافت زیبای عاشق و معشوق
بخند و غصه ی من را زِ خنده ویران کن

خیلی زیبا بود

دقیقا مخاطبش کیه؟؟؟
یعنی کی میتونه باشه؟؟؟
در کل وکیل الشعرا فضولی اش گل کرده
حالا فضولی نباشه ولی نکنه عاشق شدی؟

ینی واقعا از عکس مشخص نیست مخاطب کیه؟! در حال حاضر عاشق شدنم مونده:دی

اجرت با فاطمه الزهرا سلام الله علیه.
خیلی به دلم نشست.

خوشحالم خوشت اومد:) کامنتت بسی چسبید:)

نه من عکس رو ندیدم آخه تهران نیستم اینترنتم سرعتش پایینه و عکس ها رو لود نکرد عکس رو ندیدم

:)

بسیار عالی

ممنون

قلمت مانا :)
دلنشین بود مثل اکثر نوشته هات.

لطف داری:)

وای صالحه!
از فوق العاده های شعریت بود دختر:)
عشق کرم با ای تک بیت:)
وهاهاهاهاااااااای ....

مرسی عزیزم:)


+
سلام
خوبی ؟ :)

سلام خوشگلم:)

سلام چه زلزله ای بود خدا رحم کنه به ما تهران گسل هاش فعال نشه

خیلی بد بود... وحشتناک بود!!

اونجوری که من گفتم شغل آینده ام الان فکر میکنی جاسوسم
وکلایی که در زمینه ی بین الملل فعالیت میکنن ناگزیرن زبان بدونن منم هدفم اینه وکیل بین الملل شم
بسیار زیبا...
خودت نوشتی دیگه نه؟

ممنون اره:)

سلآمـ دیووووونهـ ی دوستـ داشتنی

چطورررررری؟

چ حس خوبی دارمـ وقتی میآمـ وبتـ :))

دیگهـ تو جمع شمآ دیوانگآن احسآس تنهآیی نمیکنمـ

خوبی ؟ چ خبرااااااا ؟

سلام عزیزم:) خوبی حاج خانوم؟چرا نبودی این همه وقت دل تنگت بودیم!

بسیآر عآلی ...

سپاس:) عاره بابا گف:دی اون اصن دست من نی ها دست بابا هم نی… نگرانم بقیه هم مث تو فک کنن بعد کلا حیثیتم ب باد بره:دی

بسیار زیبا

ممنون

صالی جان جانان، کجایی؟

سلام عزیزم:) خوبی درگیرودار درس و مشق:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان