دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

لب به پیشانی اندوه بنه




لب به پیشانی اندوه بنه
غم همین حجم سبکبال خیال من و توست
غم همین خنده ی پنهان شده در بغض من است
که توانایی آن را دارد؛
واقعیت بخشد:
به جنونی آنی،
به دویدن در باد،
به خیال خوش یک دست فروش!
غم همین عجز رسیدن به محالی کهنه است:
آرزویی دیرین،
روزگاری زیبا... .
گرچه اندوه دلیل همه دل سردی هاست؛
لب به پیشانی این غم بگذار ؛
که غمت محترم است!






صالحه.ن

پ.ن:این روزا انقدر سرم شلوغه که جا برای واژه نیست...دلم تنگ شده برای اتفاق تازه ای که بیوفته.شما که همیشه خوب بودید میشه ارزوهای خوب کنید برام؟
۰ موافق ۰ مخالف
صالی....
خواهش میکنم بیا! خیلی دلم برات تنگ شده:(

عزیز دلم منم دلم براتت یذرررهههه شده

اگر باران بودم فقط برای عشق می باریدم
اگر درد بودم با عشق مداوا می شدم
اگر نیازمند بودم جایگزین همه ی نیازهایم عشق بود
اگر ساعت بودم ثانیه ها را با عشق رنگ می کردم
اگر شمع بودم قطره قطره پای عشق می چکیدم
اگر لب بودم جای پای عشق را می بوسیدم
اگر اشک بودم برای عشق می چکیدم
اگر نقطه بودم با عشق غزل می شدم
اگر درخت بودم میوه ام فقط عشق بود
اگر نبض بودم تنها برای عشق می زدم
اگر مالک دنیا بود آن را به عشق پیشکش می کردم
اگر فریاد بودم فقط می گفتم عشق
اگر خلبان بودم در آسمان عشق پرواز می کردم
اگر نجار بودم عشق را قاب می گرفتم
اگر دونده بودم مدام دنبال عشق می دویدم
اگر حکاک بودم فقط مهر عشق می ساختم
اگر صیاد بودم عشق را صید می کردم
اگر سفالگر بودم زیباترین مجسمه عشق را می ساختم
اگر بودم......
چه زیبا . . .
این پستتو بیشتر از بقیه اش دوست داشتم
البته پست " واژه ها " هم قشنگ بود
البته این معنیش این نیست که بقیه پست هات زشته ها . . . نه . . . این نظر منه که این دو تا پست قشنگ بود . . . که نظر انسان هم تا حد زیادی به احساس واقعش بستگی داره . . . یعنی احساسی که در لحظه ی مطالعه ی پست هات داره . . . پس یعنی شاید اگه یه دفعه ی دیگه میومدم و احساسم با احساس الآنم فرق داشت، قشنگی و زیبایی پست هات برام متفاوت بود . . .
بیخیال . . . بازم نشد بگم چی میخواستم بگم اما این دو تا پستتو دوست داشتم . . .
و ممنون که سر زدی
کامنتت هم مثل پست هات قشنگ بود
خوشحال شدم
اولین کامنتیه که توی این وبلاگ دریافت کردم . . . البته بجز تبلیغاتی ها . . .

متوجه منظورتون شدم:) ممنون لطف دارید… وظیفه بود. :)

ناگزیر از سفرم بی سرو سامان چون باد
به «گرفتار رهایی» نتوان گفت آزاد

کوچ تا چند؟ مگر می شود از خویش گریخت
بال تنها غم غربت به پرستوها داد

اینکه مردم نشناسند تو را غربت نیست
غربت آن است که یاران ببرندت از یاد

عاشقی چیست؟ به جز شادی و مهر و غم و قهر؟
نه من از قهر تو غمگین، نه تو از مهرم شاد

چشم بیهوده به آیینه شدن دوخته ای
اشک آن روز که آیینه شد از چشم افتاد

فاضل_نظری

:)

خداوندا

تقدیر عزیزانم را زیبا بنویس

تا من جز لبخند آنها چیزی نبینم

:)))

هی دختر خاااااااانممممممم منم رمز میخوااااام
سلام
ادم هول میشه سلام یادش میره خو
با این کارات
والا
حالا باید هی حس کنجکاویم (اصلنم فضولی نیس)رو اروم کنم تا کییییی بشه بیای جواب بدی

سلااام:)) ایمیل کنم؟! اگه ایمیلتو نگا نمبکنی یکی از پستای قدیمی کامنت بده رمزو بدم:)

ســــــــــلآم صالحــــــہ جآں

خیلـــــــے خوشحآلمـ کہ بزرگــــــۍ کردے و اومودے وبمـ!

روزے کہ آغآزشـ با تـــــــــو بآشــــــــہ

برآے مـــــــــــــــــن بهـــــــــــــشتــــــــــــہ*
ســــــــــلآم صالحــــــہ جآں

خیلـــــــے خوشحآلمـ کہ بزرگــــــۍ کردے و اومودے وبمـ!

روزے کہ آغآزشـ با تـــــــــو بآشــــــــہ

برآے مـــــــــــــــــن بهـــــــــــــشتــــــــــــہ*
ســــــــــلآم صالحــــــہ جآں

خیلـــــــے خوشحآلمـ کہ بزرگــــــۍ کردے و اومودے وبمـ!

روزے کہ آغآزشـ با تـــــــــو بآشــــــــہ

برآے مـــــــــــــــــن بهـــــــــــــشتــــــــــــہ*

سلام بانو عزیزی:) میبوسمت

ایمیل کن،خب دختر باهوش وقتی بگی ایمیل کردم چک کن خو میرم چک میکنم، اینجوری الکی نمیرم ایمیل چک کنم که
ولی اگه بگی میرم
حالا باز باید کلی صبر کنم تا خانم بیاد جواب بده
بزنمتااااا صالحه

ایمیل کردم

میخای بشناسی منو ؟
سلام :)
نمیشه هم گفت زیاد دوره... نمیشه براش زمان تعیین کرد.

سلام شاید:)

هستی صالی؟

نبودم:(

سلام صالحه چرا ایمیل نکردی پس؟من سه روزه ایمیلمو چک میکنم چیزی نیومده

اشتباه فرستاده بودم خوب شد گفتی! ببخشید!

عالی بود عزیزم
بهترین ها رو برات آرزو میکنم

:) ممنون


هیچکس گناه را گردن نگرفت،
یک سیب کم شده بود
و طبیعتا
دیواری کوتاه تر
از یک "زن" پیدا نمی شد!

:)

سللااااام بر صالحه کنکوری
چه خبررر خاهرررر؟؟؟؟

سلاااام دختر شیرازی:)) چه طوری دخترممم؟! دلم برات تنگ شده بود انقذره!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان