دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

اسمان سربی رنگ

دلم میگیرد


برای اتفاق نیلی رنگی که روی صورت خندان دیوار کش میاید

و اینهمه ستاره ای که قرار است در خیال این اسمان بماند...

به باران بگو،

حوالی خشکسالی این شهر ببارد...

۰ موافق ۰ مخالف
صالحه؟! کامنتا رو چه جوری انتقال دادی؟!

با نرم افزار مهاجر

همه چی منتقل شده 
فقد چون برچسبام زیاد بود یه سری مطالب رو دیگه دیگه میگف اینهمه برچسب منتقل نمیشه...

لینکا و پیاما برچسبا همه منتقل شده
فقد عکسا نیومده و فونت و اینا

خیلی خوبه!
فکر نمی کردم با نرم افزار مهاجر کامنتا هم منتقل شه!
پس شاید منم یه روزی چمدونم رو ببندمو کوچ کنم! فقط پستا و کامنتا مهمه!
نرم افزار مهاجر برا کامپیوتره دیگه نه؟! نسخه اندرویدی اینا نداره؟!

ن اندروید نداره


فقد میگم اگه مطالبت خیلی زیاد باشه ی سری رو منتقل نمیکنه,
من نزدیک ۷۰۰تا مطلب داشتم البته!زیاد بود ...

مرسی بابت راهنماییت!
مطالب من نصفِ مالِ توئه اما اگه دست دست کنم شاید بیشتر شه!
از یه طرفی فعلا نمی تونم!

خواهش:)

پ اگ میخای منتقل کنی هر چ زودتر اینکارو بکنی
راحتتری بنظرم:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان