دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

باران

«وای باران باران

شیشه ی پنجره را باران شست

از دل من اما چه کسی نام تو را خواهد شست؟»


حمید مصدق

۱ موافق ۰ مخالف
زمان...

شاید!

من فکر می کردم اینجوریه:
از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟!

+ بالاخره رد پای یکی دیگه رو جز خودم دیدم تو وبت ؛)

راستش اون لحظه بارون میومد,همونجا نوشتم نرفتم نگا کنم درسته ی نه 

و اینطور تو ذهن من بود 
وگرنه حرف تو درسته!
اشتباه نوشتم

:دی
عااادمممم 
جیغ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان