دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

مقصد




از کوچه به تو،شهر به تو، مقصد مایی
ما خانه خرابیم از این خانه به دوشی




صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
سلام
ترازت خیلی خوب شده
آفرین . . .
اینجور که نوشتی این هفته حسابی میخوای درس بخونی . . . سخته ها . . .
بخون بخونیم
امروز اگه شد میخوام دوباره برم یکم ورزش بکنم
البته شاید
یک ساعت تا الآن درس خوندم و پنج ساعت دیگه مونده که بخونم
برنامه ی غیر درسی چی داری؟؟؟
چه کارایی دوست داری انجام بدی؟؟؟ به چیا علاقه داری؟؟؟
امروز یکم امتحانم بد شد
یه نمره اش رو ننوشتم
البته اگه امتحانای قبلی هجده هم بشم خیلی خوبه
ولی اینو خیلی خوندم
دوازده ساعت!!! و دوازده ساعت شاید برای دیگران زیاد نباشه اما برای من خیلیه . . .
البته باید بگم که بقیه قبلا یه میانترم داده بودن و نصف جزوه براشون حذف شده بود.
اما من چون کربلا بودم و میانترم نبودم، کل جزوه رو امتحان داشتم . . .
اما دیگه گذشت . . .
امتحانات تموم شده؟؟؟
بوس و بغل از راه دور

؟! کی استی؟

سلاااااااااااااااااام
الآن حالم بد نیست، بهتر از اون موقعم
کاش عوضش تو عالی باشی
امروز کم کاری کردی ها
دیگه نباید ازت تعریف کنم
اما من پای حرفم موندم و شیش ساعت خوندم
فقط چون ناراحت بودم مفید نیست
باور کن امشبم نباید شیش ساعت میخوندم ولی خودمو مجبور کردم به خوندن
و تصمیم گرفتم دیگه از این قول ها به کسی ندم
درس خوندن برام سخت بود
و ممنون
راستش رو بخوای اولین چیزی که باعث شد تا این حد بهت اعتماد کنم این بود که کامنتام رو تایید نمیکنی
از این کارت حسابی خوشم اومد
ببین
گفتم دوازده ساعت خوندم، منظورم توی چهار روز بود ها
آخه عملکردم توی شب امتحان نسبت به دیگران، ضعیف هم بوده. دوستم توی یه روز هشت ساعت میخونه اما خنگه . . .
تراز شیش هزار خیلیه
مطمئن باش یه دانشگاه خوب و یه رشته ی خوب قبول میشی
فقط توی انتخاب رشته خیلی دقت کن
امیدوارم اینی که الآن رشته ی انسانی هستی رو از روی علاقه ات و هدف بلندمدت باشه
هم اتاقیم ارشد برق میخوند . . . رشته ی برق، اون هم دانشگاه اصفهان واقعا مخ میخواد ها . . . اما میخواست بعد از شیش سال درس خوندن توی دانشگاه، برای سال بعد کنکور تجربی بده و بره دندونپزشک بشه . . .
میدونی چی میگم؟؟؟
خیلی ها مثل من یا اکثر کسایی که دیدم، همینجوری الکی میرن یه رشته ای . . . مثلا من الکی اومدم رشته ی ریاضی چون میگفتن درس نخون ها میرن رشته ی انسانی ( توی دبیرستان ما اینجوری بود ) ، رشته ی تجربی هم نرفتم چون میگفتم از خون بدم میاد و این چیزا . . . اما الآن اگه برگردم شاید برم رشته ی تجربی چرا که هیچی پزشکی نمیشه.
اما از رشته ام راضیم
صالحه اگه رشته ات رو واقعا دوست داری توش بمون وگرنه هر چی زودتر تغییر رشته بدی به نفعته . . . اگه این کار رو نکنی یه عمر حسرت میخوری . . . و اگه رشته ات رو دوست داری حتما برای رشته ی دانشگاهیت تحقیق کن. هیچی علاقه نمیشه اما در کنار علاقه باید شرایط اجتماعی رو هم در نظر بگیری. من قبلا برام مهم نبود ولی الآن برام مهم شده. اینکه الآن دوستام مهندس میشن، دکتر میشن، ولی من هیچی نمیشم، میشم یه حسابدار ساده، ولی چون دوسش دارم ناراحت نیستم
امروز همکلاسیم بهم گفت رشته ی حسابداری رو دوست نداره برای همین تاحالا مدام توی ذهنم داشتم این چیزا رو تجزیه و تحلیل میکردم وگرنه چیزی که گفتم کاملا بی ربط بود
به مطالعه علاقه داری
عااااااااااااااااااااالیه
کاردستی رو خیلی دوست دارم، خلاقیت میخواد یه عالمه
موسیقی و فیلم هم تفریحه متنوعیه
خیلی خوبه
شبگردی که گفتیو نمیدونم یعنی چی
ولی قدم زدن و دوچرخه سواری رو خیلی دوست دارم
آهنگ گوش میدم ولی نه هر آهنگی رو، اگه از آهنگی خوشم بیاد میذارمش روی تکرار و اینقدر گوشش میدم که ازش بدم بیاد
تنها کسی هستم که هیچ وقت حوصله اش سر نمیره چون اکثر کارها برام جذابیت داره، آشپزی رو دوست دارم ولی از ظرف شستن بدم میاد، اگه از فیلمی خوشم بیاد هی میبینمش ولی هر فیلمی رو نمیبینم . . . به طراحی قالب وبلاگ و طراحی بنر و پوستر علاقه دارم ولی زیاد حوصله اش رو ندارم . . . در کنار دوستام بودن رو عاشقشم ولی دوستی به اونصورت ندارم که بتونم پیشش باشم، همه زن گرفتن سرشون به کار خودشون مشغوله
فعلا همیناش یادم اومد
سلام
امروز سه ساعت و نیم درس خوندم و یک ساعت دیگه هم الآن میخونم . . .
صالحه
فردا آخرین امتحانم رو هم میدم
میدونی این یعنی چی؟؟؟
یعنی فارغ التحصیل میشم
یعنی لیسانس حسابداریم رو میگیرم
بابتش خوشحالم
با معدل کل 18
البته اگه این ترم معدل کلم رو پایین نیاره . . .
سه ماه دیگه تا کنکور وقت دارم
این چند روز یکم درس خون تر شدم ولی بی برنامه ام
کاش بتونم این درس خوندمو بعد از امتحاناتم ادامه بدم
کمکم کن
باشه؟؟؟
ببین
آیا درآمد برات مهمه؟؟؟
چیزی که گفتی واقعا حقیقت داره
ادبیات درآمدی نداره
جامعه شناسی هم نه
ولی روانشناسی بهتره
باید هدفت رو مشخص کنی که دوست داری بری دنبال اونیکه بیشتر دوسش داری، یا بری دنبال اونیکه بازار کار بهتری داره
التبه توی هر کاری بری، اگه بهترین باشی مطمئنا کار برات هست، اون هم با درآمد بالا
اما بهترین بودن واقعا سخته
میتونی استاد دانشگاه بشی، معلم بشی، هیئت علمی بشی . . . که اتفاقا شغل های قشنگی هم هست
خصوصا برای یه دختر
حسابداری و حقوق هم که فکر نکنم دوست داشته باشی . . .
فقط هر کاری میکنی قبلش جوری روش فکر کن که بعدا از کاری که کردی پشیمون نشی
به حرف مشاور ها هم صد در صد اعتماد نکن چون هیچ وقت نمیتونن تو رو کامل بشناسن
اما راهنماییشون میتونه تاثیر داشته باشه
و اگه راهی رو انتخاب کردی، دیگه شک به خودت راه نده که اگه اونو میرفتم بهتر بود یا . . .
که میدونم خودت بهتر میدونی
دیگه نمیخوام راجع به رشته حرف بزنیم
اما اگه دلت خواست بگی میشنوم
خانه ات اباد ای دل،بس خرابم کرده ای
چون طبیب حاذقی،اکنون جوابم کرده ای
من که عمری پا به پایت امدم تا کوی یار
از چه رو اکنون چنین،در غصه خوابم کرده ای...

:))

بابا خونه خراب ‎;)‎ باز خوبه که خودت میدونی با دل من چه کردی ‎:D
سلام سالی
چوتوری ‎=]‎

وااااییییی سلااااااامممم خووووووبببب :)))))) در استانه ی پنج شیش سالگی;) خودت چطوری؟!؟

امروز تنها یک ساعت قبل از امتحان درس خوندم
بعدش دیگه نه
حالم خوب نبود
و زیاد خوب نیستم
با این حال، شاید فردا بیشتر از امروز درس خوندم
شاید
واقعا نه ساعت درس خوندی؟؟؟!!!!
من تا حالا توی زندگیم فکر نکنم نه ساعت خونده باشم
خیلیه ها!!!
شاید چند سال باشه که هشت ساعت هم نخوندم
اما به حرفی که زدی عمل میکنم
یه دفترچه برمیدارم
یه برنامه ریزی میکنم
و سعی میکنم بهش عمل کنم
توکل به خدا


جوری دارم غصه میخورم که انگار شیشصد سال از عمرم گذشته
واقعا چرا اینجوریم؟؟؟!!!


3 ماه از آنچه در تقویم میبینم به من نزدیک تر است


ببین
یه چیزی بگم؟؟؟
امروز با خیلیا حرف زدم
ولی هیچ کدوم به اندازه ی کامنتت تاثیر نداشت
به نظرم بی خیال ادبیات شو
هیچی برات بهتر از روان نیست
تنکیو و خوب هسته ام ‎:)‎

خوداروشکر ک خوبی:))

سلام آبجیم..خوبی؟؟
دلم تنگ بود واست..
هعییی یا من بیمعرفتی کردم..
یا شماها..اما به هرحال دلتنگم..
یه دوست قدیمی بی معرفت

سلام:) ی وقتایی میبینی از همه چی دور شدی یهو... خوشحال شدم دیدم اسمتو:)

س مثل سلام
امیدوارم خوب باشی
من خوبم ولی امروز صفر ساعت درس خوندم
کاش فردا بیشتر از امروز درس بخونم
کاش . . .
راستی یه سوال دارم
تاحالا قم و جمکران رفتی؟؟؟
سلام وعرض ادب بااجازه شما لینک وبلاگتون از وب لاگ شهری در اسمان حذف میشه یا حق

سلام:) تشکر:))

امروز هم هیچی نخوندم
ولی تا یه مدت نه وبلاگت میام و نه وبلاگم
چون میخوام تمرکزم رو از امروز بذارم برای درس خوندن
ولی به احتمالی زیاد تا چند روز آینده بهت سر میزنم و برات کامنت میذارم.
برام دعا کن
فعلا
سلام
2 تا از شعرای خودمم توی وبلاگ انجمن هست
خوشحال میشم سر بزنی
راستی اگه دوس دارین شما رو هم عضو انجمن کنم و اشعارتون در وبلاگ انجمن وکیل الشعرا منتشر بشه
جای اشعار شما در کنار سایرین خیلی خالیه

سلام:) یکیشو خوندم فک کنم...و نظر دادم :) لطف میکنید ادرستونو یبار دیگه بفرستید؟ نظر لطف شماس و باعث افتخار من اما واقعا چرک.نویسای من در اون حدی نیس ک شما لطف دارید بینهایت ممنون از لطفتون

چه نااااز
خوبی دختر گلووووم؟؟؟

:))) عزیزززم سلام سانی:) تو خوبی خوشگله؟

بسی زیبا

ممنون

وای صالی نمیای نمیای یکدفعه ای میای آدمو غافلگیر میکنی. چه خوشحال شدم دیدم پیامتو...

+واقعا قشنگه. باوشه...تبادل :)

عزیزم^-^ البته اگه در حد فانتزی نمونه

توی وبلاگ وکیل الشعرا در منوی اصلی نوشته انجمن روش کلیک کن تا وارد وبلاگ انجمن بشی
در ضمن من که خودم نوشته ها و اشعارت رو می پسندم مطمئنم سایر دوستان هم با من هم عقیده میشن وقتی اشعارت رو بخونن
البته شاید نمیخوای اشعارت کپی بشن




:) نظر لطف شماست مسئله کپی شدندش نیس... واقعا بنظرم اونقدر قوی نیس ...

جیــــــــــــــغ

وبت باز شد شاعرڪم~_~
مثل همیشه عالی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان