دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

برف میباره

بالاخره برف اومد~.~

برف

۰ موافق ۰ مخالف
خدا رو شکر :)

سلام صالحه عزیز. خونه ی نو مبااااارکت باشه...
ان شا الله شعرای قشنگ قشنگت رو توش بخونیم و از شادی هات بنویسی :)

سلام عزیز دلم:)

مرسی عشق جان~.~
یه عالمه انرژی مثبت داره بودنت میبوسمت

میگم نکنه آدرس وبتو یه کوچولو برا همه اشتباهی نوشته باشی!؟!!!!
 به جای ir نوشته بودی com!
و من هی با خودم می گفتم چرا صالی آدرس داده ولی رمز نداده!!!!

ماچت می کنم :)))

عه؟!!

نه بابا…
عجب کاری کردم پس!!!
مرسی گفدی~.~

خواهش می کنم...
فعلا که ظاهرا فقط خودتی و خودم ؛) 

به همه اشتبا دادم عاخه:دی

هنو ب نگار هم ندادم البته!

عزیییزم.
چ خوب شد آدرس اینجا رو اصلاح کردی :))

+چ عکس قشنگی...
صالی دیدی ب آرزوی چند سالمون رسیدیم بالاخره؟!

خوب شد مهناز گف وگرنه نمیفهمیدم:دی


انقد ذوق زده شده بودم!!

برف رو میگی؟

آرع.... برررف....

جیییغ بکشیم

خدا کنه بازم.بیاد:(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان