دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

یه جزیره

بعضی وقتا فکر میکنم
کاش میشد یه جزیره بود
که فقط من باشم و من.
آدما یه وقتایی خیلی منزجر کنندن!
۰ موافق ۰ مخالف
منم باخودت ببر
دوتایی تنهاباشیم^_^

؛)

موافقم!
گاهی به خاطر منزجر کننده بودن آدما...
گاهی به خاطر اینکه دوست ندارم من بینشون باشم! بس که منزجر کننده ام :/

#خل_نوشت_های_پاییز_طوری :)))))

هووممم
میفهمم...

صالی انقدر دلم تنگ شده برای کامنت گذاشتن برات و حرف زدنمون باهم که نمیدونی :))

عزیزدلم؛چرا میدونم:)
چون منم همین حسو دارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان