دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بزن باران

هوا بارونی حرم




#حرم_حضرت_جان


یکی از دوستا چند وقت پیش تعریف میکرد

براش از بین الحرمین عکس فرستادن

هوا بارونی بین الحرمین خلووت...

خلاصه کلی دلمان اب شد.

دیشب بابا میگن بیا صالحه اینم حرم اینم بارون!


جاتون سبز:)

۱ موافق ۰ مخالف
به به :)
خوشا به سعادتون ...
دلمان هوایی شد لااقل التماس دعا :)

ان شاالله ب زودی قسمتتون:)

دلم جمکران میخواد..بارون بباره منم ببارم

عزیزززززممم

ای جان ای جان

+کبوترم هوایی شدم


+گنبد در دست تعمیره؟

ان شاالله به همین زودیا قسمتت شه;)


گویا بعله:)
نمدونم دقیقا البته
برای چیز دیگ ک نمتونه باشه؟!

چشمام بارونی شد با دیدن عکس
دلم همچین چیزی خواست
عشقه اصلا

الهییییی

عزیززززممم
زود زود ان شالله...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان