دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

این زندگی با مرگ تکمیله

خودکشی


وقتی ب این فکر میکنم

ک ده سال دیگه،بیست سال دیگه،

احتمالا من یه زن در استانه ی پنجاه سالگیم 

ک از زندگی خستس

و تو خیابون چادرشو میگیره جلوی دماغش 

و به دخترای بد حجاب و پسرای بد لباس چشم غره میره.

بچش از تنهایی بغض میکنه و اون سجده ی عاخر نمازو طولانی تر میکنه.

شوهرش کلافه از دغدغه اس؛ و اون غر میزنه.

توی جلسه قران از مادرشوهرش بد میگه

و به جای عشق؛جنگیدن و نفرت رو یاد بچه هاش میده.

وقتی به این فکر میکنم

که چهل و چند سالگیم

قراره به چربی هایی ک از چند شکم زایین برام مونده نگاه کنم ، صورت چروکیده

، ناخنایی ک از ته گرفته شده ، موهای مردونم...

و به حال عروس همسایه بغلی که هرروز بیرونه تاسف بخورم.

زندگی این قدرت رو به من میده

که بشینم باحوصله ناخونای بلندمو لاک بزنم

دوست داشتنی ترین لباسمو بپوشم

برم لبه ی پشت بوم بایستم

و در حالی که موهامو دورم باز کردم

خودمو به دستای اتفاع بسپارم…



#صاد_ن

۰ موافق ۰ مخالف
من بیست سال دیگه ام رواینطوری نمی بینم اصلا:)
وبیست سال دیگه ی توروهم

خدا کنه

اونی بشه ک میخاییم.

ان شا الله اونی بشه که می خوای نه این چیزی که تخیلش کردی! مواظب خیالاتت باش! 

:)))

مرسی:)
براهمه بشه اونی ک بهتره

به نظرم اینطوری نیست!
دید بدی داشتی به مذهبی های میانسال....
نیست؟
یه عده ای شون اینطوری هستند البته! اما افراد شاد و اینا هم زیاد هستن توشون! من که زیاد دیدم :)
+خوب تصور کن... ان شاءالله خوب خوب خوبه بشه!!

حدس میزدم از این زاویه ب این پست نگاه کنی:)))


خو من  -نمیگم مذهبیم چون هنوز خیلی راه دارم_اما دین تو زندگیم هس.و تصورم اینه ک خواهد بود
حالا این بودن چ شکلیه!؟

در اینکه خوب و بد کنار هم هستن شکی نیست.
اما
از زاویه ای این مطلب انتقاد داره ب این افراد.
و من ؛ ب عنوان ی عضو از این گروه ؛ک افرادی اینچنینی رو میبینم اطرافم؛ برام زجر اوره این اوضاع....و درد دل زیاد دارم از بابت...
اثر منفی ک اخلاق بد ی خانوم چادری ب دین داره
ایا با اثری ک ی خانوم معمولی_نه بی حجاب یا بد حجاب حتی_برابره!!؟؟(این مشتیست نمونه خروار)

البته بلاشک
حرفت کاملا صحیحه.
و فکر میکنم کنار این پست ک بدترین حالت ممکن بود
ی پست ک بهترین حالت ممکن باشه هم لازمه
تا کاملش کنه.

آری درست میگویی :)
یه پست دیگه کاملش میکرد....

بعله:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان