دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

کس در همه افاق به دلتنگی من نیست

رفته بودم ارشیوم.

رسیدم به پستی ک قبل سفر کربلا نوشتم و خدافظی از خانواده...

اینک از صدای اکسیژن تو لوله نوشتم...

هنوزم باورم نمیشه عمم نیست.


پریشب مهدی رو دیدم؛ دلم گرف ازینکه مث قبل شیطنت نمیکنه.

نگم دیگه علی چقدر دلگرفتس این روزا

اونشب خواب میدیم براش گل گرفتم .


دیگه فامیلو دوس ندارم.

دلم تنگ شده برا مسافرت که شیش تا ماشین پشت هم قطار شیم.

برا خندیدنا و بازیای جمعیمون

برا مشاعره هامون

برا عمم،ک کوچه ی مشیری رو عاشق بود

برا علی ک خیلی وقته نیومده خونمون

برا وقتایی ک شب میرفتم خونه عمه کوچیکم.

شبایی ک تا صبح با جانا فیلم میدیم و میخندیدیم...

برا ساجده حتی!


پ.ن:چرا نمیتونم دستامو حلقه کنم دور همه چیزا و کسایی ک دلتنگشونم؟


۰ موافق ۰ مخالف
نوشته بود:سخت ترین قسمت خونه تکونی پاک کردن قاب عکس کسایی که دیگه بینمون نیستن

هوووم.

و برای من چمع کردن کاغذامه
ک دی ماه نصف بیشترشو ب انضمام چن تا سی دی ب زباله سپردم

گفتی سپردی به زباله یاد این افتادم که این عید یادم باشه یه سری از نامه هایی که به بابالنگ دراز تخیلی نوشتم رو ببرم شمال، بندازم تو شومینه ! فقط قسمتای قشنگشو هایلایت کنم، کات کنم از تو نامه و نگه دارم. بقیش رو نمیخوام اصلا :(


+منم! منم! چقدر دلتنگ حس قدیممون تو جمع های خانوادگی ام.
چقدر میفهمم چی میگی!
چقدر تو سر و کله هم میزدیم که هر 10 دیقه یه بار یکی میومد تذکر بده ساکت شیم که همه خونه رو گذاشتیم رو سرمون :))

چ خفن!

من همیشه دوس داشتم مث این فیلما برگه هامو بسوزنم....
شومینه ک دیگه تهشه:دی

مطمینم از توشون ی عالمه جمله خوشگل موشگل پیدا میکنی

یاد شعر فروغ افتادم ک هی میخوندمش:
آن روزها رفتند...
آن روزهای سالم سرشار…

ای جانم
خدا بیامرزه
یادمه اون پستت
چقدرم ناراحت شدیم همه مون

مرسی
خدا رفتگان توروهم:))
~.~

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان