دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

میگذریم از کنار هم آرام.


کسی رو دیدم ک ی روزی برای دیدنش هیجان زده میشدم.
تو حیاط میچرخیدم و اخوان ثالث میخوندم...
و حالا؛درست زمانی ک ن انتظارشو کشیده بودم
ن تو اینه لبخندی تنظیم کرده بودم
دیدمش!
متفاوت ، تازه ،با شکوه…
اما دیگه ن هیجانی بود و ن تقلایی برای رها شدن نفس…


پ.ن:دلم خاست عاطفه باشه تا براش تعریف کنم و بخندیم.
بعضی چیزا از دهن میوفته اگه نگی…

۰ موافق ۰ مخالف
از کنار کی؟!! از کنار کی گذشتی؟!!!!!
 چقدر دو تایی با نگار پست های کنجکاوی برانگیز می ذارید!

+ خب پیداش کن براش تعریفش کن بخندین ؛)

البته بخام دقیقتر بگم

از کنارهم نگذشتیمD;
از نیم متر اینور اونور هم گذشتیم:دی

+قبل عید بهش ایمیل زده بودم
ک جواب نداد.
و…
دلم نمیخاد زیاد مزاحمش بشم:)

لامصب لبخندم ک تنظیم میکنم
بازجلوش شبیه شلغمم




مهناز؛اینوبگم بهت فقط
نوشته هام مخاطب دارن
ولی هیچکدوم یه آقاپسرجوون نیست که لیلی ومجنون هم باشیم:دی
گاهی یک شخصیت کاملاآسمانی(::

D:


ژان ژان~.~

ازنگار ب مهناز.

از مهناز به نگار :) و همینطور صالحه :)
نیازی نیست برام توضیح بدید ؛) فقط از حسی که ایجاد می کنید گفتم ؛)))))
آدمو حالا فضول که نه ؛) ولی کنجکاو می کنید!

یه شخصیت کاملا آسمانی؛ چه قشنگ :)

;)

اینجانب اظهار تاسف مینمویم از این بابت:))))

#بیات_حرفی_طور :)

دقیقا!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان