دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

عقده ی بهاری

باران

ای عقده ی بهاری فروردین 
خیس از غمت شده این باران…




صالحه.ن

پ.ن:حس میکنم دارم تموم میشم!


۰ موافق ۰ مخالف
ازخستگی؟+؟


بقول مستور

"و خیلی چیزهای دیگر...و همه چیز"

من هلاک اون جمله مستور.....


+بح بح عکس...
عی بابا...
هنرمند و عکاس و شاعر کی بودی تو؟!

;))


واااهااای موج مثبتای قبل تو سوتفاهم بود!
خدایی عکسای من انگشت کوچیکه عکسای تو نمیشه!

وای وای صالی تو عید یک عکس های خوشگلی گرفتممم:)
تنها برنامه ای که انجام دادم این عکسای هنری ناز بود....

واااای جدیی؟؟!

چ عااالی~.~
همینم خوبه:دی
بذار حتما حتما !
مطمینم خیلی خوب شده!!

بیا خودم شارژت کنم، تموم نشی
بی صالی نمونیم

شارژرمون خرابه:دی

یکی باس منو بزنه ب شارژ;))

بیایم تا اونجا که بزنیمت به شارژر؟! یه هماهنگی با ساجده تون نمیشه کنیم خودش بزنتت به شارژ ؟؟ :))))

+ شکسته نفسی میفرمایید :)
خعلی هم خوشگل طور....

+ان شاءالله چششش چششش

خخخ

اگ تا اینجا بیایین ک روی ماهتونو میبینیم~.^

اوفییییییی
قربونتون برم چشاتون خوشگل میبینه

چشت بی بلا;)

سلام 
میشه از عکس استفاده کنم؟

 

سلام

البته:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان