دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

ساقی بده پیمانه ای

بابا نوشابه میریزن

صدا میزنم: بابا!سلااامD:

یه لیوان دیگه میریزن پر ک شد شیشه رو میذارن جلو من لیوانو میدن امیرعلی!

میگم باباااااااا…واقعا کههههه…این بدترین کاری بود ک میشد با من کرد!!!

علی میخنده : بده من برات بریزم!!


اصن لذت نوشیدنی ب اینه ک برات بریزن:دی

سر سفره هر کی نوشیدنی برمیداره من سریع لیوانمو میذارم کنارش.

دیگ اسمم بد دررفته سر این قضیه؛خانواده برام نمیربزن ک هیچ!

تازه منو ساقی میکنن:/

۰ موافق ۰ مخالف
وای وای وای
صالییییی
چنگده خوبه وبت. چقد مطلب جدید.
این صفحه اول همه رو خوندم. اما کامنت نذاشتم....
برم صفحه دوم.

+عیدی فوق بامزه بود :)))
چقد دوس داشتم مث تو اعتماد به نفس این جیغ جیغ کردنا رو داشتم!!


+وای من بازم دلم عیدی میخواد!!! نمیشه از یک عدد دایی یا از پدر جان یا از کس دیگه ای دوبار عیدی گرفت!؟؟!

+صالحه من از تو ام عیدی میخوام اصا! کلی عیدی تا نخورده گرفتی :))))



+ما در پیاله
عکس رخ یار یار یار دیده ایم!
ای بی خبر
ز لذت شرب مدام ما!


+(لبخند دندان نمایی زده و ابرو به بالا می اندازد :)))) )


+دلم دلستر میخواد.

واااای پااااایییییز

نمیدونی من چقذره خوشحال میشم با کامنتات عاخه…
هی حس خوب؛هی حس خوب:)))
مرسی ک هستی~.^


+ن بابا!من یذره عادم بی ابروییم:|
ی تیکه حتی لنگ کوبیدم زمین و اینکارا:/

ب ما ک فقد بابا و عاغاجون عیدی میدن…
همین.
عیی جاااان ! یه دسته نرگس با یه دفترچه گلگلی بهت عیدی میدادم اگ این نزدیک بودیم:))
فعلن ک فقد میتونم ببوسمت از این دورا:*


[چشم هایش را ریز میکند و مشکوک میشود:
ابرو چرا بالا میامی اندازی؟؟]

من ولی شیرکاکایو ترجیح میدم…


بیا خودم برات نوشیدنی بریزم! :))

این ینی ته از خود گذشتگی. نگا چ مهربون شدم!؟ عید ساخته بهم.

اصن بیا در اغووووشم


 نمیدووونی این نوشیدنی چ مسیله ی حادی شده برا من:دی
ینی اگ میدونستن چ دعای خیری دازه این کار دریغ نمیکردنننD:

خخخخ
اصا به خاطر اون دعای خیرم که شده باید بریزن! آگاهشون کن حتما....

+من بازم دلم دلستر میخواد :))))

+صالی راستی! شیرکاکائو تازه خوردم...

(ژست پلید طور گرفته باز ابرو بالا می اندازد که ینی ینی....قج قجه...)

چه کیفی میده داداش داشتن. من دلم داداش میخواااد...

واااقعااااا


عاغا یکی ذلسترو و پاییزو ب هم برسونه:دی

ینی الان بچه مردمو هوایی کردن رواست؟
جیزک دادن دختر مردم خوبه؟


همیشه دوس داشتم ی داداش بزرگتر داشاه باشم!
داداش بزرگتر خعلی خوبه:(

خب من که نه کوچیکشو دارم نه بزرگشو. اما آره منم داداش بزرگ دلم میخواد.

+جیزک دادن دختر مردمی که اسمش صالحه باشد خیلی عم رواست :))

:))))


که خعلی عم رواست؟!
باچه D:
(فکرهای خبیث میکند.)

(چشمانش درشت شده و تعجب میکند)


صالحه و فکر های خبیثانه؟!

البته که هیچ بعید نیست :)))))

یوهاهاهاها

خاهر منم شبیه توعه
تازگیا خودمونو میزنیم ب نشنیدن دیگه :دی

خعلیییی بدهههه
انقدر اذیتش نکنید طفلکو...
گناه داره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان