دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

شب و روز در خیالی و ندامت ک کجایی

http://cdn-tehran.wisgoon.com/dlir-s3/10531503567269746555.jpg


 داشتم گلای یاس ،با ته مایه های زرد

که از دیوار بالا اومده بود؛ رو نشونش میدادم...

مطئنم بیدار بودم ؛ اما شبیه خواب بود!

هر چی بود شیرین بود^.^

۰ موافق ۰ مخالف
:))))))

متنتو دیدم یادم افتاد دیشب خوابِ گل یاس می دیدم!

واقعا؟
نازی^.^

دیوونه ها هم مگه خواب میبینن؟

هرچیزی از دیوونه ها برمیادB-)

صاااااالحه....
علیرضاآذر مشهدکارگاه شعروترانه گذاشته^_^^^^

بهم بگو کیه؟کوجاس؟

تومیری عایا؟
هرچند امیدی ندارم ب همکاری اهل منزل
ولی بگو چطور میشه شرکت کرد؟!

صاااااالحه....
علیرضاآذر مشهدکارگاه شعروترانه گذاشته^_^^^^

نگووووووووو

توروووخوووداااا؟؟؟
نگگااااااارررر مییییخااااااممم:((((

چرا دل منو اب میکنی عاخه؟

قبلا این عکسه باز نمیشد، حالا که باز شد منو یاد یکی از بهترین دوستام انداخت. دوستی که به دوستی باهاش افتخار میکنم. از دستش دادم...
آخرین مطلبی که نوشت و رفت:
تا گنج غمت در دل ویرانه مقیم است، همواره مرا کنج خرابات مقام است.

عاخی!
متاسفم...
:")
چقدرم شعر قشنگی

قبلی خصوصی بود....
تایید نکن

چشم :)

خستگی
تپش قلب....


یادش زنده ام میدارد...
وگرنه من هزار ها بار مرده بودم....

#خدای_جان

عزیزززممم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان