دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

سرماخوردگی تو بهار چی میگه؟

هی من ب رو خودم نمیارم

سرما خوردگیه پروتر میشه:|


انقدر اصرار کردن بیا بریم دکتر گفتم نمیخام

روم نمیشه بگم ببرینم دکتر:دی

بابا با یه حالت تاسفی:دختر لجباز!(یه حقته ی خاصی تو جملشه)

۱ موافق ۰ مخالف
دکتر ایکس: لجبازی با دکتر لجبازی با خداس D:

الله اکبر.

بذار سجده کنم!
من ایمان اوردم بوخودا 

خخخخ
پاشو خودت برو دکتر :))))))

ن دیگه ،

دلشون سوخ بردنم.

خیلی بده تنهایی بری دکتر!
اصن غم انگیزه شدیدا.

ان شا الله زودتر خوب شی.

این جور مواقع یه پشیمونی خاصی هم تو چشمای آدم ظاهر میشه ولی دیگه کسی توجه نمی کنه :|

مرسی~.^


دقیییییقاااااااا…
اصن وصف حال منه:دی

مجازات تو اینه که سه دور کتاب طب هریسون رو ترجمه کنی به عربی خخخ

یا خداااا

بع عربی[تشویش]

آخه علما گفته اند که خدا و پیامبر در بهشت با مرد به زبان عربی سخن میگویند حال که چنین است ما باید عربی یاد بگیریم یاد گرفتنی. فلذا ترجمه هریسون به عربی باید بعنوان تمرینی در جهت فراگرفتن زبان خدا (آخه خدا فارسی بلد نیس خخخ) کاری نیک و شوق آور باشد و نه تشویش آور!

وااای یاد دبیرعربیمون افتادم؛

یه قری ب گردنش میداد هی میگف الان ساعت هفته ما خیلی پرانرژی هستیم درس شیرین عربی زبان اهل بهشت:|
به انگلیسی هم میگف زبان اجنبی=))

ببین من بهشت ک نمیرم؛
همون اینگلیش رو بیاموزم ک در جهنم با برادرا 
جانی دپ و تام کروز و جرج کلونی همکلام شم.

حالا خارج از شوخی اونطور ک خوندم این حدیثی ک ب تکیه بهش اینو میگن معتبر نی چندان....و داستان داره..

الان خوبی دخترک لجباز آقای نون؟؟؟
هاریسون میدونی چند جلده؟؟؟؟؟
فارسیشو نمیتونیم بخونیم ما بدبختا

عاره دیگه صب بابا منو زد زیر بغل برد دکتر:دی


نع چن جلده؟

اعتبار؟ حدیث معتبر؟
فقط یه حدیث معتبر هست اونکه میگه دروغ بده.
از هر 10 تا حدیث و روایت 9 تاش رو از خودشون درآوردن و دروغن. اون یکی باقیمونده رو هم به نفع خودشون دستکاری کردن خخخ

حالا در این حد:دی

خداروشکر

هشت جلد که خودم دارم، فکر کنم دوازده جلده

:)


نگووووو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان