دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

اوقات خوش ان بود که با دوست بسر شد

دلگرمی میده بهت؛
کسی ک یهویی زنگ بزنه بگه:
"کجایی دختر؟ هرچی زنگ میزنم نیستی!
هی چپ میرم راس میرم به داوود میگم
دلم برا صالحه تنگ شده.میخام برم خونشون.
بعد بشینی دو ساعت درباره کتاب جدیدی ک خریده و کتابی ک تو عید خوندی حرف بزنی."

یا مثلن نگران بشه برات:
"فک کردم مردی بابا !به فاطمه میگم این دختره زندس؟!؟چرا جواب نمیده؟!"

یا برات خوردنی بیاره
ترش شه دهنت از مزه دوستیتون.
یا پیکسل شازده کوچولو و روباره .
که "دلم دیوانه بودن باتو را میخواست"~.~
و "بی تو در من سروی خم شد"


#دوستجان
۰ موافق ۰ مخالف
چه عناوینی! چه دنیای متفاوتی! همچین دیفرانسیل رو در ابعاد ماکرو حس کردم =))

چ جمله غیر قابل درکی؟

دیفرانسلو در ابعاد مارکو حس کردن معادل ساده ترش چیه؟!

خدا حفظ کناد دوستیتان را
راستی از این شوور ذلیل مرده من چه خبر؟؟؟
باز تومبونش چندتا شده؟؟؟
من و با ده تا بچه قد و نیم قد ول کرده رفته

مچکر:))

شوورت خوبه ؛)
تومبونش شیش تا بووود فعلن سرش ب درسه یه لقمه نون حلال بیاره سر سفره تو بچه هات و بقیه عیالات متحده:دی

منم امروزبه شدت کلافه بودم
به مریم زنگ زدم وغررررر زدم ازوضعیت
وانرژی گرفتم وحالم بهترشد:))))

ژان ژان

دوستیتون تا ابد پایدار و پر از عشق :)

ممنان

عی جان. چه قشنگ بود. چه قشنگ.....

~.~

رمز بالایی دادنی است عایا؟

خیلی اعصابم خورد بود و غر غر کردم.

چیز خاصی نی.
اما خوندنشو ب خاطر موج منفیش پیشنهاد نمیکنم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان