دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

اریبعشق

یه حس خوبی دارم~.~

یه آرامش آرومی.


ک مثلن ی روز بپیچونم با زهرا بریم کافه مون

گپ بزنیم:)


یا یه دسته گل مریم بگیرم سرزده برم خونه ساجده.


یا اینکه با فاطمه سربالایی عدالت رو بگیریم بدویم

مث دیوونه ها .و روی صندلی های کنار خیابون بپرم.


شایدم ۱۲ جلد هری پاترو پست کنم در خونه عاطفه!


۰ موافق ۰ مخالف
سلام
ما به همراه یک گروه از متخصصین حوزه وب گروه تلگرامی
جامعه وبمستران ایران را لانچ کردیم.

با توجه به اینکه شما هم در این زمینه فعال هستید خوشحال می شیم به ما بپیوندید تا تعاملات مفیدی باهم داشته
باشیم
لینک گروه خدمتتون
https://t.me/joinchat/DBhKUBJE3gUMxzABig66Ig

:))))))

چه حس و حال خوبی :)

هرچن گمون نکنم هیشکودوم عملی شهD:

با این حال حال خوبیه؛)

چرا نشه؟!!!
اگه بخوای می شه ؛)

دیشب ب ساجده میگم

من همیشه ی نیمه خسته دارم ک تو همه ی کارا غالبه:دی

تازه بحث پولشم هس...
اون مقدار گل مریمی ک ساجده میخاد ۵۰_۶۰تومن میشهD:
یا ۱۲جلد هری پاتر میشه۳۰۰و خورده ایD:

چه حس های خوبی.
خوبه که فکر کردن بهشون پول نمیخواد :)

"یه آرامش آرومی."

حس های خوبت همیشگی جانم.

واقعا=))


سپاس عزیزم:)
برای تو~.~

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان