دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

:|

انگار رفته رو دور تند.

میدوم اما بازم ی عالمه کار عقب افتاده دارم و هیچی ب اندازه ی کارای عقب افتاده ادم رو خسته نمیکنه.

۰ موافق ۰ مخالف
هوومممم...

😬بعله!

چراواقعا!
شب شدن روز رواصلانمی فهمم!!!
مامانم میگ خوبه که آدم کاری داشته باشه براانجام داون
بش میگم بده که هیچکاری پیش‌نمیره

دلم یک مرخصی فکری میخواد:-D
😐😁😁😁

دقیقا😭😭

وای واقعا موافقم.
اما وقتی دونه دونه انجام میشن و تعدادشون کم و کمتر میشه کلی شادی میره زیر پوست آدم

اهوم.اگه انجام بشه.

ی چیزایی هس ک کوچولویه و اون وسط مسطا جا میمونه؛مثلا بین تموم کردن کتابم و بردن امانتی من اتمام کتابمو انتخاب کردم و این امانتی قدددررررییی رو اعصاب منه ک خدا میدونه.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان