دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

:)

من:عه ولادت حضرت علی اکبره؟

بابا:روز جوانه:) دخترم روزت مبارک

+عی وای!خیییلی مچکرم~.~.

[ب مامان]_خانوم!بهم تبریک بگو!

[مامان از بالای عینک نگاه میکند.و هیچ نمیگوید.]

+باباجون روزتون مباارک=))

_مرسی دخترم:) جوونا همدیگرو درک میکنن!

تو این خونه فقط ما همو میفهمیم؛)

[مامان همچنان از بالای عینک نگاه میکند]


۰ موافق ۰ مخالف
:دی
روزمون مبارک ^-^

:)))

اونموقع ها فقط روز جهانی کودک بود. اونم صدا سیما زحمت میکشید از ساعت 17 تا 21 بین برنامه ها کارتون میذاشت. تنها روزی که در سال ما ذره ای از وجودمونو حس میکردیم.
هی جوون، روز جوون مبارک =)

عااخییی…

چ گناهکی:)
جوون روزتوهم مبارک~.^

مامانم برام ماهیتاپه خریده امسال..صورتی٬
(اینجانب مسئول آشپزی ام وهیچ چی مث وسایل خونه خوشحالم نمیکنه این روزا)

نعععع؟!

واقعا؟:/
کم پیش میاد ب اشپزی و متعلقاتش عشق بورزم!

مجبورم
من درست نکنم
مجبورن گشنگی بکشن

این شدت از خودگذشتگی ستودنیه.

من اگ حال نداشته باشم بقیه ک بماند؛فکری ی حال گشنگی خودمم نمیکنم:))
تا این حد گسترده!

روزت مبارک.
تبریکمو با تاخیر پذیرا باش ؛)

روزت هم با تاخیر:)))

آخه چقدره مکالمات تو و آقای پدرت بانمکن
من قبلا فکر میکردم فقط مامان و بابای خودم انقدرآمتفاوتن الان میبینم مادر و پدر تو هم در جمع متفاوتیون حضور دارن

:)))


تو فیلمه میگف:
اگه میتونستم بفهمم بقیه چی فکر میکنن
میفهمیدم ک همه متفاوتن.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان