دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

رنج

.رنج


طبق معمول رفتیم کلیدر 

کتاباشو نگاه کردیم برگشتیم...😶


انقدددرررر این مکاان عشقههه ک خدا میدونه...

ینی حس خوب داره فقدا،



پ.ن:کتاب جنگجوی عشق اثر گلنن دویل ملتن.

زندگی نامه اس و حدودا۸۰ درصد مورد پسند بوده

اگ اشتباه نکنم ۲۰۱۶ کتاب پرفروش و تحسین شده بوده...

بنظر قشنگ میاد.


پ.ن۲: ببخشید برا کیفیت بد عکس.

پیریه و لرزش دست😶


۰ موافق ۰ مخالف
کلیدر اسم یه کتابفروشیه؟!!

جنگنوی؟!!!!!!!!!

عاره...

کتابفروشی محله ک ن...نزدیکترین کتابفروشیمونه
ن ک فروشنده هاش خانومن،خیلی احساس راحتی میکنم،یههه سااعت بشینی گپ بزنی

اشتباه تایپی بود...
ببخشیدد..
جنگجو😁
علان درس میکنمم مرسی🙂

اس5 همچینم بد عکس نمیگیره D:
درازای ناخنت تو چش حسود :))
ایییش با این حرفا، من زورت اینه که اهل مطالعه هستی؟ چه نمازشم آب می کشه ویییشش

 ( پلک میزند با تعجب و اب دهانش را قورت میدهد)


ایشاالله😁!

عاارههه دیگه الکی مثلااا
یا باس واقعا کتاب خوند یا تریپصو برداش
علان الکی مثلا من خعلی کتابخونو فرهیختم😆

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان