دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد منو و تو برود...

اینکه صورتشو اصلاح کرده و ریشای بلندشو زده ،

نگاش برق میزنه

و موهای لختشو با تافت بالا نگه داشته...

از چتاش با عاغاجون برام تعریف میکنه و مسخره بازی درمیاریم.

دم رفتن میگه واستا بازرسیت کنم چیزی بلند نکرده باشی...

یعنی حالش خوبه:)

حداقل ب بدی قبل نیست!

و خدا میدونه چقدر از این حال خوب خوبم:))

مثل دفعه ی اولی ک رفتیم خونشون،گفتیم، خندیدم و بدون بغض خوش گذروندیم...

ولی اینکه تا خونه بابا آه میکشید و خدا رو شکر میکرد و خوب میفهمم...


۰ موافق ۰ مخالف
برای مای خواننده مبهم بود ولی ان شا الله هر کی که هستن سلامت باشن و شادی هاشون از ته دل.

ببخشید:)))

پسرعمه ام. رو گفتم.

مرسی از دعای قشنگت:))
دلت شاد عزیزم:)

آخ آخ پسر عمه! ایشالا مبارک باشه. خخخ

زن داره عاغا.


پ.ن:عزادار بود مدتها،این تغیرات ینی داره کنار میاد کم کم.

تو خیلی به موی پسرا چش می چرونی. گفته باشم :|

😂😂

چادر بگیره عاغا.
ب من چ!

میثم غیرتی میشود


روزهایی سراسرلبخندآرزومیکنم براش

ن خعلی اوپن مایند میثم😁


مرسی عزیزجانممم
منم برای تو بهترینا رو...:))

ی چیزی بگم؟!
حرف ازمسخره بازی واین حرکت بازرسی که شد
دلم خیلی برای کلاغ تنگ شد.

ژان ژان...

مگه کلاغم ایست بازرسیه؟؟:دی

تو هر وخ از ظاهر یه پسر تعریف میکنی اونو با موهای لخت توصیف میکنی خخخ
ببینم موهات فرفریه؟ ویزه؟ D:

جدا؟

کی از ظاهر پسر تعریف کردم..چورا یادم نی؟

😂😂ویزه😂

D:
سالی با موهای ویز

😂😂ن ویز نیستم خوداروشکر.

موهاش لخته
تازه چتری هم هس

ویز تصورم کن😂😂



خداروشکر که بهتره...

امیدوارم چند وقت بعد، من هم پست بهتر بودن "ف.سین" رو بنویسم.....

:))

اان شاالله:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان