دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

لبخند بزن پدر!

منم اومدم



من اون صالحه ای نیستم که سربالایی عدالاتو باهم رفتیم بالا...

پرسیدی بزرگ شدی؟

نمیدونم،

اما قوی ترم از اون روزا:)))

اونقدر که بلند شم یه دست ابی بپوشم

به پهنای صورت به عمو لبخند بزنم و بگم خوشتیپ شدی;)

حرفای اضافه رو نشنیده بگیرم

و نگران پای عاغاجون باشم .


بهم احساس قدرت میده اتفاقای گذشته

اتفاقایی که ازشون رد شدم!


+لالای لالا لای لای لالا

۰ موافق ۰ مخالف
احساس قدرت یا باور توانستن؟
به نظر میاد که پشت سرت پله هایی رو می بینی. من میخواستم بگم که این رویت، برای همه رخ میده و این به هیچ چیزی اشاره نمیکنه بجز سخت تر شدن پله بعدی.

میتونه...!

سلااااام جارے خوشگلمممم
از بالا خبر دادن فردا ڪنڪور دارے
چه روووووز مبااااااارڪ و میموووووونے
از الان تبریڪ میگم بهت
برو بترڪون دخترررر
تو فوووووق العاده اے
ان شاالله ڪنڪورتو عااااالے میدے
من میدونم تو افتخار آفرین میشے
بعد ما پُز تو رو میدیم 
با توڪل به خدا و خدا و آرامش برو سر جلسه
تو میتوووووونے
برات هر آنچه خیر هست رو آرزومندم
:*

سلااام بمب انرژی من

سلام موج مثبتم
دعا کن برام یه عالمه!
مرسی ک انقدر مهربونی
میدونی کقدر این پیامت برام ارزشمنده دیگه؟!
عزیزدلمی:))
خدا بهتریناشو برات بداره:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان