دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بغض_بیداری

زن



سرکشی درون من است:

زنِ دیوانه ای که خسته شده...

او که یک عمر گریه میکرده

او که عمریست در خودش مُرده!


زن سردرگمی درون من است

از خیالی که مُرده آبستن.

هی قدم میزند درون سرم

منتظر برای تولد مرگ...


از خودش خسته میشود گاهی

در خودش غرق میشود هر روز

زیر لب هی مدام  میخواند

روز و شب شعرهای  فروغ


زن دیوانه ای درون من است

با "خودش" حرف میزند ، تنها.

با خودش حرص میخورد هر صبح

با خودش گریه میکند شبها.


گاه خود را به درد میکوبد

گاه فریاد میزند در من

گاه خسته ست و شعر میگوید

گاه فکر خودکشی در سر...


منم و سرکشی درون وجود

زن دیوانه ای پریشان حال

منم و ناله های بیگاهش:

شعر و بغض_بیداری هاش!






صالحه.ن


پ.ن۱:الوعده...

پ.ن۲:احتمالا این وب هم مال اونه:دی



۱ موافق ۰ مخالف
میخوام: جهان بینی رو برام تعریف کنی

اممم...

چ سوال عجیبی؟!
نوع نـگاهی ک ب جهان داری:دی
ک ی جورایی پیش زمینه ی ذهنت درباره چیزای مختلفه...
شاید یه دیدگاه خییییلی کلی درباره امور،
ک سلطه داره ب تمام تفکراتت،سبک زندگیت و اینا...
اینکه دینی نگاه کنی..شاعرانه نگاه کنی...یا چی...
فک میکنم اینا جهان بینیه.

چرا پرسیدی؟!

جهان بینی پدرت، دوستت، معلمت و نویسنده کتاب هایی که میخونی، تاثیری روی جهان بینی تو داره یا نداره؟

دارد.

تاثیر ناخودآگاه هم داره. مراقب باش که چه تاثیراتی می پذیری.
جهان بینی میتونه عاقبتت رو صدها پله پایین و بالا کنه.
جهان رو طوری ببین که بزرگترین ها دیده اند. همین.

اهوووم.

تن و بدنمان لرزید.
جهان رو مثل بزرگترها دیدن
بزرگی میخوادعااا...ولی سعی میکنم:))

برای اینکه جهان رو طوری ببینی که بزرگترین ها دیدن چه باید بکنی؟
آگاه باشی از تاثیراتی که جهان بینی دیگران میپذیری و انتخاب کنی که فقط بزرگترین ها روی تو تاثیر بذارن و‌تاثیر بقیه رو خنثی کنی.

عاره.

تاثیر بقیه را خنثی کنیم
تاثیر بزرگان را بپیذیریم.
چشوم.

جدی گفتم سالی ⁦:-|⁩
مگه میشه فاتح قله بشی وقتی به قله فکر نمیکنی؟

من جدی گرفتم!

پوکر نشو!

ن نمیشه:)

پوکر دیگه چیه

این حالت:

:-|

پوکر که میشه قمار!
اوهوم =) باشه

منو وارد این حواشی کثیف نکن😂


عالی بود صالحه!
قلمت مستدام

سپاس✋

زن دیوانه ای درون من است......


+قشنگ بود واقعا :)
اما به نظرم هنوز وزن شعریش کار داشت....

درون توام عایا؟:دی


مرسی.
اره حس کردم...
شاید چند بار دیگ بخونمش ی سری جاهاشو بتونم درس کنم
مرسی خوشگل من❤

آره درون منم!
هر روز قدم میزنه!
هر روز.... :))

از این خستم نمیشه نه؟!

چرا عاخه؟
یکی بگه ول ده عاغا:دی

راستی پی نوشت 1 رو دوست :)
ویژه است :)

عخی:)))

خداکنه بتونیم ب وعده هامون وفا کنیم....

قلبم درد گرف 
مثه وقتایی ک شعرای فروغو میخونم


عزیززم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان