دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بعد از تو خاک بر سر دنیا

هفتاد و سومین نفر


زینب بانگ زد:
وای بر شما
مسلمانی میان شما نیست؟
هیچ کس جواب نداد...


سکینه فریاد زد:
تن به مرگ دادی و دل بر رحیل نهادی؟
گفت:
چگونه تن به مرگ ندهد کسی که ندارد یاری و یاوری ؟




+ همه از ماجرا باخبریم

اما چه حکمتیه که هربار هق میزنیم سرش؟

دلم لرزید...

ک خب صالحه؟!تو کدوم طرف ایستادی الان؟


+انتظار چیز خفنتری داشتم

با این راویا...

۴ موافق ۰ مخالف
عالییی...:(((((((

مضلوم گیر آوردنش...

😔😔

سلام ://////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توی وب عطر باران خانم علی آبادی یه کامنت دیدم به اسم صاد نون اولش به ذهنم اومد دنبالش نکردم گفتم فالو کنم واسه جذب مخاطب 
اما بعدش ...
تا وارد وب شدم و چند تا پست خوندم دیدم که شمایید @_@

سلام😅

اهم؛اهم
خوبید که ان شاالله؟!😆

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان