دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تو دعای خیر مادرمی

یدفعه داشتیم با مامان صحبت میکردیم

گفت من دعا میکنم خدا همیشه دوستای خوبی سرراهتون قرار بده.

من هرگز نشده بگم که ای وای از دوستی با این ادم...

چه دوستایی ک تو فضای حقیقی بودن و چه کسانی که اینجا باهاشون اشنا شدم.

دوستام همیشه نعمت خدا بودن:)

ولی هیچوقت به اندازه ی الان نگران از دست دادن یه دوست خوب نبودم.

خانواده عمیقا خوشحالن اما من میخوام گریه کنم راستشو بخوایین...

همین صبح فکر میکردم اگه قرار باشه از سبزوار برم

فقط نبودن فاطمه؛نداشتنش غمگینم میکنه...

فاطمه از اوناس که هربار نگاهش کردم و هربار که بهش فکر کردم

خدا رو شکر کردم از اینکه تو این برهه از زندگیم باهاش اشنا شدم

و حالا که اینا رو تایپ میکنم اشکام میزه رو گونه

این دختر

که الان دلتنگش شدم بی حد

بدون شک فرشته ای بود که خدا سرراه زندگی من گذاشت

و خدایا حفظش کن برام همچنان...

نذار دوری فاصله بندازه بینمون...




پ.ن:سه ماه واقعا کم نیست

وقتی روز و شب با یکی باشی...


پ.ن2:این متن ابدا غمگین نیست؛دلبسته است...

اگه از حال این روزام بخوام بگم:شاکرم:)

از سوز سردی که هوا داره

از خنده های رو لب خانوادم

و خیییییلی چیزای دیگه...



۱ موافق ۰ مخالف
دیشب با دوست هم دانشگاهیم که کلاسیمم بود هم خوابگاهیمم بود صحبت میکردم که خبر عروس شدن یکی از دوستامونو داد
راستش اشک تو چشام جمع شده بود از دلتنگی
اما به قول شما شکر

عاخی
خیلی غصه ناکه...
زنگ زدم بهش گفتم؛ میگه ولی من برات خیلی خوشحالم.
خب مگه میشه برا اینجور ادما نمرد؟

میدونم چه حالی دارین
فقط میخواین تمام دنیا رو بدین،تایه لحظه اون فرد کنارتون باشه و نفس بکشه

💔اینطوری

دوستی و دلتنگی
بح بح

آری😌

دوست خوب واقعا نعمت بزرگیه...
دوستیتون پایدار:)

خیلی:)

مرسی

آخی...
میفهمم چی میگی.
ایشالا که با وجود فاصله باز هم دوستیتون پایدار

😍مرسی😚

همه دوست صمیمیاتم فاطمه بودن :))))

فاطمه ها مهره ی مار دارن

تواناییشون تو دلبری زیاده😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان